Rakan WARTAMAYA

Tuesday, June 21, 2011

Tengok si badut ni ... wakaka !!!


Presiden kumpulan pendesak Melayu, PERKASA Datuk Ibrahim Ali berkata seruannya kepada masyarkat Cina supaya menyediakan stok makanan bagi menghadapi perhimpunan BERSIH 2.0 bersifat nasihat dan bukannya satu ugutan. - lagi


Wakakak ... !!!!
Aparah ... tengok lenggok cam badut sarkas ..
Sapa bela? .... ciss apko ... wakakak !!!

Share/Bookmark

8 comments:

Anonymous,  June 21, 2011 at 5:47 PM  

yang badutnya tu hampa la.. jadi la pak turut anal aljuburi aliberahi. bg la dia dok gosok2 pungkok hampa..
pasni ngan hampa2 kena godek.. nak buat report?? hampa nak kena qazaf!!??? hampa adaka saksi 3 org??

Putra IJ80 June 21, 2011 at 8:58 PM  

Quote"Anonymous said...
yang badutnya tu hampa la.. "unquote

Siapa yg.dok meroyan nie.,

Klu stakat species Katak nie x pyh nak bela sangat.

Sjk di ITM(70n) bukan ada prinsip perjuangan.

Dok menyibuk mcm tur lah.,

Org.buat Demo kat UKM/UM lembah Pantai dia pun ikut,tapi kat belakang belakang.

x caya tanya Hishmudin Rais(TT)Ramli Capek,Abi Didar,Ahmad GT,Md Noor Sulaiman,Sidiq Fadil,ramai lagi.lh.

Klu x Anwar serah diri(Utk selamatkan keadaan),banyak yg.kena tangkap.

Specis nie menanggis,kat tepi Masjid Al-Rahman(Takut).

Porrrrraaahhh.

Gua bca sejarah nya.

Jgn maree.

Anonymous,  June 22, 2011 at 7:14 AM  

kahx3 bro.. caya la..

Anonymous,  June 22, 2011 at 7:19 AM  

Anon.. namapak sangat kebodohan kamu.. 4 orang saksi lah bukan 3.. ustaz umno kata 3 saksi ke? Pi belajar agama lah sebelum keluarkan kenyataan.. panddikutty punya olang

Anonymous,  June 22, 2011 at 7:20 AM  

hanya orang gila mcm anon5.47 yg percayakan perkosa tu

Anonymous,  June 22, 2011 at 2:45 PM  

la...gue ingatkan suara sape yg dok menyalak2 sejak 2menjak ni...rupe2nye suara KATAK memanggil ujan rupenye.....KATAK jenis ni... jgn dibiorkan....sembelih aje buat goreng ngan meggi.....sodap gak.....

Anonymous,  June 22, 2011 at 4:25 PM  

dengaq kata la.., Trio T nak didakwa Jumaat ni.. dah heboh dah ni..

so kita tunggu la sapa yang ada teluq..

sapa yang dah ilang teluq.. hahaha..

Anonymous,  June 23, 2011 at 10:45 AM  

duit zakat pun ada orang tibai . tak cukup gaji kot

Blog list