Rakan WARTAMAYA

Tuesday, June 21, 2011

Dia datang ! ... dengan lenggang lenggok nye ...


Skandal Scorpene: Peguam Perancis di Kuala Lumpur 20-24 Julai


Wakakak !!!

Share/Bookmark

5 comments:

Putra IJ80 June 21, 2011 at 1:57 PM  

Klu pun pendedahan ini di buat ia hanya sekadar rekod,atu pun sebagai catatan utk anak cucu,cicit kita.

Tidak lebih dari itu.

Anonymous,  June 21, 2011 at 5:50 PM  

skurang-kurangnya Najib dah bersumpah dgn nama Allah dia tak kenal Altantuya.. Aljuburi Iberahi dh buat??? hahaha telur dah abis kena gigit ngan china doll kot?

wartamaya June 21, 2011 at 7:52 PM  

Anon oii ..!!! Wakaka
Kalau bersumpah boleh lepas hukuman ke? ... wakakak !!!

1% yang bangang tu termasuk lu .. wakakak !!!

Independent Malay,  June 24, 2011 at 10:35 PM  

Anon 5:50,cuba hang fikir(Kalau hang masih ada akal la) perompak,pembunuh,perogol,pencuri, penipu,perogol,perasuah bila kena tangkap pakat ambil sumpah macam bini rosmoh tu; kena lepas ke? Ke hang suka undang2 rimba macam ni sebab hang memang kaki rogol/penipu/rasuah dll sewaktu dgnnya.Satu lagi;dah lah mahkamah dia control(itu pun takut macam pondan).

Anonymous,  June 26, 2011 at 8:31 AM  

aduh.. malu la aku nk berkomen sbb aku pkai anonymous..

tp ader budak anonymous meghoyan ni yg segan ni.

yg bersumpah awal2 tanpa didesak tu sebab dh gigil, sumph tak tentu pasal. agak klo sumpah tu terus declare tak buat ler agak nyer..
mampus islam kne hina klo cm tu.
snang sangat nak lari. just hands-up and say sumpah.

stupid..!!

"Don Jambang"

Blog list