Rakan WARTAMAYA

Saturday, April 2, 2011

Masih ADUN? ... wakakak !!!


Kalau sedang menanti perbicaraan ... consider masih tak salah
Sekarang dia dah bersalah .. cuma dalam proses merayu ...
Tapi ...


Ahhh biasak ! ... itu satu dalam semua ... wakakak !!!
Kalau lah berlaku insiden di mana ADUN yang dibicara dengan kesalahan sama itu terdiri dari ADUN PR ..........
Apa akan berlaku?
Maka berkumpul lah pasukan pasukan PERKATAK, PEKODOK, PERKURA KURA ..
Melolong minta dia lepaskan jawatan ... ! wakakakak !!!
Dalam BN .. semua pun ok .. wakakak !!!
Burppp ... !!! Aku nak pekena kopi pekat berbuih .. wakakak !!!

Share/Bookmark

2 comments:

Putra IJ80 April 2, 2011 at 8:08 PM  

Maksud nya mudah.

PRU13, hampir dahhhh.

Anonymous,  April 2, 2011 at 9:46 PM  

dalam proses rayuan???? Sah nasib rayuannya akan sama seperti Zamri Mugabe kt Peraktu bila rayu jer sure menang .... Kami hanya mananti pertolongan Allah sahaja bagi menghancurkan parti kotor lagi maksiat ni

Blog list