Rakan WARTAMAYA

Saturday, April 2, 2011

Macam la sial .. !


Sebelum ni aku menggunakan minyak yang murah sikit .. RON95.


Memang la poket tak lah serabak sekarang. Mungkin disebabkan keta aku tu tak sesuai. Enjin nya mengaum dengan kuat .. Masa nak memotong kenderaan lain, aku dengar macam ada banyak skru yang kat celah celah piston enjin keta aku tu. Dah la bunyi enjin bising, bila memotong lori, keluarga aku pakat menjerit sakan, takut tak sempat potong.

Hai ... apa la nasib.

Sekarang, bila poket ada lebih sikit, aku tukar lah kepada RON97 .. ahhh .. meluncur laju. Dah 4 bulan aku tukar selera.

Yang civai nya ... harga asyik naik tak henti henti. Mana tahan beb. Kalau lah aku ni jenis yang kuat rasuah, mungkin aku tak kesah sangat. Kalau tak der duit .. aku call je ah cong.... "Chong .. mau pakai wang la". si Ah Chong pun menonong masukkan duit dalam akaun.

Masalahnya aku bukan la jenis cam tu ..

Sekarang .. aku tak der pilihan lain kecuali pakai RON95. Dalam hati, maki hamun usah cerita la .. berkoyan koyan la gamaknya.

Bila dah ubah .. tak tentu selamat. Walaupun dia kata,
Aku dah tak yakin ...
Hish .. menyampah betul ...
@$#@# !!!

Share/Bookmark

6 comments:

Anonymous,  April 2, 2011 at 7:49 PM  

kita serupa,jom pakat2 laknat kat si zalim.

leekonyou April 2, 2011 at 8:22 PM  

nak buat cam mana MUKA KAO PONG MOKA SIAL PUNYA MEMANGLAH SIALAN.

Anonymous,  April 2, 2011 at 8:52 PM  

BZ....

Setuju Bob!Puakx yang jenis kuat
rasuah tentu tak kisah kalau naik
samapi $5.00 pun.

Anonymous,  April 3, 2011 at 5:49 PM  

dah tak mampu pakai la minyak murah jer. kenapa nak berlagak dgn ron 97.. mangkok..

wartamaya April 3, 2011 at 6:45 PM  

Anon 5:49 PM, tak baca ...
Wakakka .. baca dulu baru lompat .. wakakak !!!

Anonymous,  April 4, 2011 at 12:15 AM  

haha.. alo warta, dia(Anon 5:49 PM) tu msti yg jenis gerombolan..
pelajaran letak kat bawah.. ikut cm mat sembab, mana tau baca.
yg dia kenal mangkok maggi, so dia tau sebut mangkok jer laa... haha
baik gak aku sebot magkok maggi.. klo mangkok lainn... mmg tahap dia pon...

Blog list