Rakan WARTAMAYA

Tuesday, April 5, 2011

Kita terus berbalah dan berteka teki

Sedikit paparan video untuk terus berteka teki. Kita masih lagi pada takok lama bila berbicara tentang video fitnah yang tidak tahu arah tuju. Hasilnya, lupa bahawa esok adalah hari penamaan calun pilihanraya di Sarawak. Itu lah tujuan video tersebut di siar. Dan sedikit sedutan hanya untuk paparan akhbar di muka depan dan selepas itu ia hilang. Hmm .. mungkin untuk memberikan sedikit harapan kepada musuh Anwar yang mahu ingin terus menguasai Sarawak.

Kenapa masih bahlol .. ?

Kepada yang masih mahu melamun dengan cerita fiksyen dan kemajuan kaedah perfileman, sila klik SAKMONGKOL AK47 yang turut mempertikaikan tentang ketulenan video tersebut. Ingin saya kata kan ianya satu Analisa yang patut di pertimbangkan sebelum kita bersetuju dengan sebarang tuduhan.


Yang pasti .... aku tidak mahu bersekongkol untuk memuat turun video tersebut atau meng'embed code' kan video itu di blog ini. Lantas memerangkap jejari pelayar untuk menghala kepada Youtube yang tidak bermanafaat langsung.

Sudah cukup dengan dosa yang mungkin telah aku lakukan selama aku hidup.
Baik kita fokus kepada Sarawak .. !
Wakakka !!!

Jangan menjadi bangang seperti mereka diharapkan .. !
Terusan berfikir .. berapa banyak tanah dirampas, berapa banyak rasuah terhasil dan berapa ramai mangsa kepada kerakusan?

Share/Bookmark

3 comments:

Anonymous,  April 6, 2011 at 9:07 AM  

Adakah pelakon watak Anwar adalah salah seorang daripada dato T. Cuba perhatikan tubuh badan pelakon filem ini sama dgn dato T tapi berkepala Anwar.......sama2 kita bongkarkan......

Rakyat bermoral,  April 6, 2011 at 2:37 PM  

tula..buang mase je dgn video porno ciptaan puak biru karat nih..ayuh kita ke isu kt S'wak...moga2 PR menang besar d sana...

Anonymous,  April 6, 2011 at 7:43 PM  

wak,
pilihan ghayo dah dokek...
apo laie...
kono kumpo balik..muko2 lam o yang ponah momokak kek sini dulu..

Blog list