Rakan WARTAMAYA

Monday, April 4, 2011

Anwar adalah ancaman



Jika bukan ancaman ..
Ceramah beliau tidak akan dihalang
Video fitnah tidak terhasil

Fikir kan lah
Umno harus terima realiti, mereka bimbang akan kebangkitan Anwar
Satu malapetaka bagi mereka ..
Bakal terbongkar semua cerita

Share/Bookmark

10 comments:

nonbal April 5, 2011 at 1:31 AM  

Bukan UMNO yang takutkan ancaman anwar, tapi melayu akan musnah jika anwar terus disokong dan didokong sebagai pejuang(petualang?) bangsa. Lihat komen dibawah :-
Saya ingin menyentuh bahawa banyak pihak mengatakan Anwar adalah sangat bijak dan mempunyai ketokohan, ya memang beliau ada sedikit kelebihan itu, tapi satu perkara yang kita terlupa ialah ketokohan Anwar sebenarnya banyak dimomokkan oleh para musuh melayu. Rata-rata penyokong anwar yang terdiri dikalangan pemimpin DAP.Kenapa DAP bermati-matian menyokong anwar? ini adalah kerana gunanya untuk memecahbelahkan orang melayu. DAP memerlukjan seseorang ‘melayu’ yang perlu ditonjolkan sebagai seorang tokoh dan yang penting sekali dilihat ketokohannya mampu memecah belahkan umat melayu .Perpecahan ini akan menjamin DAP akan kelak mempunyai status quo di Malaysia. Inilah antara cara yang digunakan oleh Yahudi untuk menguasai sesuatu bangsa.
Ternyata kaum melayu kini telah dijerat oleh taktik yahudi yang telah dipelajari DAP ini dan yang malangnya ialah tiada seorangpun tokoh yang mampu untuk menyedarkan orang-orang melayu. Saya hanya mampu berdoa agar Allah akan selamatkan orang-2 melayu di bumi Malaysia.

M'siandotcom April 5, 2011 at 3:51 AM  

jom desak supaya adakan akta bebas tonton video seks ....

Anonymous,  April 5, 2011 at 1:18 PM  

Sebok mempertahankan melayu...melayu da lame berpecah belah..sebelom ade anwar ibrahim lagi...sile bace banyak buku sejarah...!!

Anonymous,  April 5, 2011 at 4:17 PM  

memang mengancam UMNO dan BN tapi jadi jaguh sebenar rakyat, bukan slogan kosong

volleyball,  April 5, 2011 at 7:57 PM  

hallooo nonbal......

aku ingat hang nie jenih 'no ball' laa.....
umporno yg rosak teruk tu pun hang dok tengok elok lagi ke???...
dah reput dah umngok @ umporno tu...
hari hari orang dok menyumpah seranah....hangpa dok tongkat lagi ke ngan parti ngok tu??........

kalau hang nak jadi pencacai pun bagi laa fakta yg betoi....

sebenaqnya melayu hancoq dek kerana umporno laa...bukan pasai si nuar tu......
hangpa telanjang dia.....
hangpa fitnah dia tahap xtreme melampau...sampai tak dak adab langsung.....lepaih tu hangpa kata dia prosak melayu.....

yg dok pelaga melayu ialah umporno..
yg dok pebodo melayu pun umporno.....
yg dok tarah harta melayu pun umporno....
yg dok pelingkup saham bumip'tra pun jugak umngok......
pasai apa nak kait ngan DAP ????......
yg MCA ngan MIC mintak apa pun awat umngok tak berani nak kata 'no'.....
habih tanah kat perak dok bagi kat puak tu nak tuduh dap jugak.......
mamak tongkang dari pangkor tu laa yg dok bagi faraid kat depa......
habih tanah yg hangpa lelong kat cukong tu pun nak salahkan DAP lagi ke......umngok laa yg dok buat keroja mcm nie........

mau tengok teloq sendiri laa....jng dok kata orang tak ada teloq....
sendiri punya teloq sudah hilang ke???...

kah kah kah ...........

rantai April 5, 2011 at 9:26 PM  

yang pastinya produksi video lucah itu mendapat restu najib dan pemimpin umno yang lain tetapi ianya gagal membawa impak yang sepatutnya... Mengapa begitu mudah produksi itu dilaksanakan?

Sebab tambi cik hanya hendak memalukan dan merosak najib dan umno sendiri kerana najib dan umno sudah memandang sepi terhadaponya......

Anonymous,  April 6, 2011 at 12:47 AM  

Tak perlu hasut menghasut antara satu sama lain. Jom kita mohon doa dari Allah swt supaya laknak siapa yang bohong samada Anwar atau Rahim Tambi Chik.

kluangman April 6, 2011 at 8:07 AM  

Anwar itu macam anai anai boleh meruntuhkan rumah dan negara.

Langkah pencegahan perlu dibuat, tak timbul soal takut.

Kalau UMNO kejam, dah lama Anwar disenyapkan dengan 1001 cara, bukan susah sangat pun.

Anonymous,  April 6, 2011 at 8:22 PM  

Yene pundek kluangman,

hang ingat kami nak diam diri kalau perjuang keadilan sejagat di bunuh hangpa. Kalau itu terjadi itu umno dah lama bungkus....itu pasai dia masih hidup lagi sekarang. Kalau tengok komen orang umno nampak sangat kau orang tadak akai, tau akai tu apa....goblok betul lah hampa ni.

Anonymous,  April 9, 2011 at 9:52 PM  

Hai volleyball, hang ni melayu ka cina? kalau hg melayu, sahlah hang ni umat akhir yang ditafsirkan sebagai buih-buih musim banjir. Banyak saja tapi tidak memeberi sebarang kesan. semua kesalahan hang letak pada umno malah menafikan sekerasnya DAP memepunyai kesalahan. Inilah Si Kitol melayu terakhir. Berfikirlah seperti orang cina, tapi jangan jadi seperti pencacai cina,
Yang Anon 8:22 atas tu sampai nak berkelahi sesama melayu kerana Anwar aljubr. Inilah mentaliti melayu berketurunan melayu proto (sakai), bodohnya tak pernah berkurang walau dibasuh dengan 7 sungai dan diasuh oleh Agama Islam.

Blog list