Rakan WARTAMAYA

Monday, April 4, 2011

Ini adalah Anwar palsu ...



Anwar sepatutnya buncit ..
Buncit yang dimaksudkan adalah boroi
Boroi ... berjaya menolak baju ke depan
Gambar di atas adalah Anwar palsu ..
Azizah tak patut pegang perut lelaki yang bukan muhrim ..
Ishk ........

Wakakak !!!
Gerombolan bangang ! .... Wakakak !!!

Share/Bookmark

1 comments:

Anonymous,  April 5, 2011 at 8:18 PM  

hari ini dalam sejarah.....landskap politik tanahair ini mencatatkan satu kejutan yang kotor.....lucah..hanyir dan busuk. Dalam negara menuju wawasan 2020,negara maju, seharusnya miliki minda yang maju , tetapi mentaliti pengamal politik telah balik kezaman kuno.....sama ada benar atau tidak video itu pelakon nya anwar ibrahim seharusnya taktik lucah ini tidak perlu dimainkan bagi tujuan politik.....saya sebagai seorang bapa kepada anak anak malu untuk menjawab isu ini pada mereka...... Kenyataan ini tidak beerti saya penyokong anwar(secara peribadi saya tidak sokong dia sebagai pemimpin) atau pembangkang...juga bukan sebagai penyokong kerajaan. saya hanya menyokong tindakan yang benar sahaja.
menyentuh soal klip video yg dipaparkan..sebagai pengamal teknologi kreatif semenjak 20 tahun yg lalu......tidak perlu pakar seperti KRU untuk mengesahkan ketulinan pelakon yg didakwa itu , saya menyatakan disini bahawa pelakon itu tidak boleh dipastikan sama sekali, kerana klip itu tidak ada titik FOCUS yg tepat.....yg hanya mampu dibuat adalah agak agak atau spekulasi berdasarkan bahasa badan pelakon tersebut. Secara teknikal videografi ianya sama sekali tidak boleh disahkan.
Kepada producer klip berkenaan......gunalah teknologi dan teknik yang sesuai bagi mencapai hasrat anda......Anda seharusnya mencari director yang mempunyai IDEA yg lebih bagi menrealisasi matlamat anda, saya mampu menghasilkan klip yang lebih baik dari itu ...lebih fokus dan terang (sampai nampak bulu roma) pelakon yang lebih serupa.........pun begitu saya jijik,jelek dan geli untuk memerah ilmu videografi saya bagi tujuan jahat itu.....
akhirnya.........semoga ALLAH menyelamatkan negara ku tercinta ini..

Blog list