Rakan WARTAMAYA

Saturday, April 2, 2011

Dey ... Thamby ! .. lu main politiklongkang .. !


“Oleh kerana itu (mereka) main politik kotor menyerang seseorang dengan harapan rakyat ketepikan hal seumpama itu. Ini bukan politik," kata mantan menteri kewangan dan bekas naib presiden Umno itu.

Dalam wawancaranya di TV Selangor, Tengku Razaeligh yang juga dikenali 'Ku Li' menegaskan rakyat, khususnya masyarakat Melayu, menolak cubaan mana-mana pihak menyerang keperibadian pihak lain semata-mata untuk mencari kelebihan politik.

"Saya tak fikir rakyat terima hal (video seks) ini. Kalau tengok kes Anwar yang pertama tahun 1998, rakyat tidak terima. Usung tilam, bantal semua, tak ada orang terima. Saya masih ingat semasa saya adakan majlis dialog di Gua Musang. Orang cakap. Ni Melayu ke ni? Malulah.

"Perkara ini tak patut didedah kepada orang ramai. Jadi itu tunjukkan orang tak faham politik pun menolak benda macam ni. Saya rasa (video seks) ini salah langkah," katanya.[ lagi ]

-------------------------
Wakakak !!! ...
Dey Thamby .. lu mana mari? ... Umngok?
Kerana nila setitik, rosak susu sebelanga ..
Kalau gitu ... Umngok main politik longkang ..
Buat malu bangsa .. wakakak !!!
Bangang !

Share/Bookmark

1 comments:

Anonymous,  April 2, 2011 at 9:17 PM  

UmLongkang...

Blog list