Rakan WARTAMAYA

Friday, June 25, 2010

Mana pegi duit KWSP?

Aku gi nak kuar kan duit dalam akaun 2. Kononnya nak buat belanja untuk anak yang nak sambung belajar.
Aku tak minta duit bapak diorang, tapi aku nak guna duit aku sendiri.

Nape susah sangat?
Tak boleh kuar untuk kos seluruh, tapi kena kuarkan belanja untuk satu semester je.
Katanya, kalau dapat PTPTN, duit kwsp tak boleh kuar.
Bermakna, aku kena berhutang, tapi tak boleh guna duit sendiri.

Buat apa ada akaun 2?...
Buat suka suka?...
Buat buat bodoh?

Mangkok ... !!!
Mana la pegi duit KWSP nihh? Dah langsai ke?
Share/Bookmark

2 comments:

Luna and Thatguy June 25, 2010 at 11:07 AM  

bro...

memang macma tu la depa..bila dah dapat cukup suka..tp bila nak amik balik hak kita..macam2 benda nak kena isi..itu la..ini la...haaaaaaaaiii..taktau nak cakap

Anonymous,  June 25, 2010 at 1:26 PM  

aku rasa dah disamun habis2 dah diit kwsp tuh wak

wkahkahkaakh,padan muker kita...

Blog list