Rakan WARTAMAYA

Saturday, May 1, 2010

Tertarik gagasan 1Malaysia, Badrul Hisham sertai UMNO


KUALA LUMPUR 30 April - Selepas lima bulan menjadi wakil rakyat Bebas, Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pelabuhan Klang, Badrul Hisham Abdullah hari ini mengumumkan menyertai UMNO. [ lagi ]

Ni la contoh Khianat pada pengundi .. pun dapat puji
Share/Bookmark

3 comments:

Quantum Metal Consultant May 1, 2010 at 7:21 AM  

Asyik lompat masuk UMNO memanglah pengkhianat pengundi.
Tetapi kalau lompat masuk PKR itu tandanya dah insaf dan suci.

Anonymous,  May 1, 2010 at 11:25 AM  

Badrul Hisham Abdullah tinggal di Kampong Raja Uda. Masjid dan Kampong Raja Uda bercelaru kerana pemilehan Nazir Masjid ditentukan oleh PAS kerana Ketua Kampong (yang dilantik oleh DAP)tidak sepakat dengan YB Badrul. Ada pencalonan yang mendapat lebih tinggi tidak dipileh.

Masjid Kampong Raja Uda sekarang ada lah Markas PAS daerah Klang. Kalau nak dengar Ceramah Ugama ala PAS sila datang ke Masjid kampong Raja Uda dan tiap tiap malam ada Ceramah.

Kampong Raja Uda - tempat tinggal YB Badrul ada lah serambi Mekah Selangor. PAS sedang membetulkan aqidah penduduk2 Kampong Raja Uda dimana aqidah mereka sendiri pun tonggang langgang. Kelibat Ketua Kampong Penasihat Masjid tidak kelihatan di Masjid. Waktu Maghrib Ahli Ahli PAS termasuk Ketua Kampong kelihatan maseh di warong warong kopi.

Anonymous,  May 1, 2010 at 4:16 PM  

"Waktu Maghrib Ahli Ahli PAS termasuk Ketua Kampong kelihatan maseh di warong warong kopi".

Ini kira bagus tu.....Kalau yang 1 israel tu dok kat mana?...kelab...karaoke....Pasal lompat tu....ade ke BN masuk PR? selalu PR takde fulus mana munkin pak.Kalo di kampung kluang ni ditembak je.

Blog list