Rakan WARTAMAYA

Thursday, May 27, 2010

Siapa yang gelembong?

Mesyuarat Jemaah Menteri hari ini tidak membincangkan rancangan kerajaan untuk memotong subsidi, kata Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Hussein.

Perkara itu tidak dibincangkan, kata Hishammuddin ketika sidang media di Putrajaya, hari ini.

Bagaimanapun, menurut laporan Reuters lewat petang ini, yang memetik sumber, mesyuarat Jemaah Menteri hari ini ada membincangkan perkara berkenaan tetapi tidak memutuskan berhubung methodology ataupun menetapkan jangkamasanya.

Woiii...sapa tipu ni?
Deyy...Budak kecik pun dah susah nak tipu la ni ...wakakaka!!
Dengan tunggul bleh la nak temberang...hehehe
Tu pasal la semuanya tergadai...sebab reuters selalu tipu?
Wakakaka!!!
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Share/Bookmark

4 comments:

Anonymous,  May 27, 2010 at 9:40 AM  

Wah pakai black berry la ni ya. Sama kelas dengan Zulbabwe..he he.

Aku jugak masih pakai blue berry...

Takniah.

mangchikla May 27, 2010 at 8:49 PM  

Isk!!!! Jeles btoi 'Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile'

mangchikla May 27, 2010 at 8:54 PM  

Biler nak tarik subsidi serah ke rakyat, biler nak bagi Tanjung Pagar ke Singapore serah ke Umno utk kelulusan , reta Umno ke? :D

aji,  May 28, 2010 at 2:02 PM  

salam..wm..

kenyataan yg paling bangang menteri jpm idris jalal makan gaji bute..buat perbandingan malaysia dengan somalia..somalia tak dapat minyak subsidi..ape ke bodoh laa idris ni..somalia dgn malaysia..

Blog list