Rakan WARTAMAYA

Wednesday, March 24, 2010

Raja katak kata Malaysiakini jahat ... muakakaka !!!!

"Ong....ong.....ong....malaysiakini", jerit katak.

Hoi....katak! Yang baik deme soghang la. Oghang lain semuanya jahat.
Wakakkaka!!!
Share/Bookmark

7 comments:

Anti BN March 25, 2010 at 11:41 AM  

Memang katak xada otak.Kena report kat wwf ni...mohon link(http://tunhisyamuddin.blogspot.com)

pakngah santan,  March 25, 2010 at 3:00 PM  

hello blogger. hang ni macam taik la. raja katak sebenar adalah anwar ibrahim daa. dia yang promosi acara melompat dari masa dia dalam umno lagi ngok. hard habit dies hard. sebab tu dia tanpa ada kemaluan dok canang 16 september. kalau sendiri dah jahat, akan tetap jahat selamanya. sama juga lah macam anwar, dia yang jahat dan dah lahap semua masa dalam umno dulu, sekarang ni nak tampilkan dirinya sebagai seorang yang maksum. bahlul macam blogger ni pun percaya muahaha...

Anonymous,  March 26, 2010 at 1:46 AM  

Yang bahalol tu Pak ngah lah..Politik memang jatuh menjatuhkan itu adat..tapi Anuar dia tak lompat tapi di tendang.dari UMNO.Yang Brahim ni Bapak oportunis memang katak pure punya..lompat merata rata..orang tak ada prinsip..bukan benda baru dah lama dah dia lompat dari Team A team B,Semagat 46,Lepas tu Bertanding atas tiket PAS,bila dah dapat kerusi MP,Tikam PAS tikam sana sini kononya nak cari porpularity politik. atas nama Melayu pulak dah..peraah..Nak berjuang untuk Melayu,,oooi Tegok lah rumah dia Kat Ampang macam Istana ,duit dia dalam BANk tu lah hasil dia jadi Katak.Apa Brahim ni jadi Katak awak ingat konsong kah.???Masa dlm UMNO jadi mentri dulu berapa banyak di tolong Melayu..berapa banyak dia dah korban berjuang untuk melayu..berapa bayak cadangan atau buah fikiran yang di kemukakan dari segi ekonomi utk Melayu atau Islam..sampah dalam parliment untuk Melayu melayu konon..To Anak Pak Ali stop beeing oportunis..The rakyat know you very well

Anonymous,  March 26, 2010 at 7:23 AM  

Salam wartamaya,
Gua ingat raja katak dah masuk wartamaya dan bagi komen.
Kah kah kah

Anonymous,  March 26, 2010 at 7:24 AM  

Katak o katak kenapa kena makan ular. Macamana tak kena makan, ular memang nak makan aku. Hehuuhehuhehu

Anonymous,  March 26, 2010 at 11:31 PM  

Woii.. Pakngah Santan ker Pakngah Setan???

Anonymous,  March 27, 2010 at 8:04 AM  

pakngahsantanbasi,
apalah hang bodoh sangat, orag pndai beriman percaya pada taubat takkan nak buat dosa sampai mampos....hang tak pernak bartaubat ka / bila hang bertaubat apa hang rasa...ka hang tak mau bertaubat sampai mampos...

Blog list