Rakan WARTAMAYA

Wednesday, March 3, 2010

Awang Adek tuding jari kepada penganjur LTdL


KOTA BHARU, 3 Mac: Timbalan Pengerusi Perhubungan Umno Kelantan, Datuk Dr Awang Adek Hussin dianggap cuba mengalih kesalahannya ‘merampas’ flag off kepada pihak penganjur Le Tour de Langkawi (LTdL).

Malah tanpa segan silu beliau mendakwa penganjur menjemputnya untuk melepaskan pelumba LTdL, seperti dilapor media hari ini sedangkan Pengerusi Jawatankuasa LTdL peringkat negeri, Abdul Fattah Mahmood menegaskan nama Awang Adek langsung tidak ada dalam senarai untuk melakukan flag off dan ia telah dipersetujui semua pihak.

Mengulas isu tersebut, Ketua Dewan Pemuda PAS Kelantan, Abdul Latiff Abdul Rahman berkata, tidak timbul sama sekali kerajaan negeri mahu memburukkan namanya memandangkan perlakuan kelmarin cukup memalukan.[ lagi ]

Ka kah kah .. ini macam pun ada ... he he he
Share/Bookmark

2 comments:

Anonymous,  March 4, 2010 at 10:08 AM  

Amat Memalukan dan Biadap. Perbuatan Awang Adek menunjukkan sifat SEBENAR Beliau. dan ini amat memalukkan pada Rakyat Kelantan am nya dan PM 1Malaysia. Inikah Pemimpin yang Rakyat Kelantan Dan Rakyat Malaysia INGIN. Bersifat SAMPAH dan Seperti Penagih DADAH yang KETAGIH.

subulus salam March 4, 2010 at 10:25 AM  

Assalamualaikum.
Mohon jasa baik Tuan menyenaraikan Blog saya dalam blog list tuan.

http://penasuasa.blogspot.com

Terima kasih atas sokongan.

Blog list