Rakan WARTAMAYA

Thursday, February 4, 2010

Saya hanya mahu tunai amanah Tun Razak: Ku Li


KUALA LUMPUR - Bekas Pengerusi Petronas, Tengku Razaleigh Hamzah, semalam, menjelaskan kehadiran beliau memberi ceramah di Stadium Sultan Mohamad IV, Kota Bharu atas jemputan 52 pertubuhan bukan kerajaan (NGO) dari Kelantan dan Terengganu, bukannya di pentas Kerajaan Negeri pimpinan Pas.

Malah, beliau menegaskan kedatangan beliau itu untuk menunaikan amanah Allahyarham Tun Abdul Razak, Perdana Menteri kedua yang mahu hasil minyak diagih-agihkan kepada negeri-negeri di Pantai Timur, Sabah dan Sarawak sekiranya ada minyak di pesisiran pantai negeri berkenaan.

“Saya bukan hadir perhimpunan di Kelantan itu kerana saya hendak sokong Pas... Tidak... Saya ahli UMNO. [ lagi ]

Satu satunya ahli UMNO yang aku respek. ... he he he
Share/Bookmark

1 comments:

serupasekala February 4, 2010 at 9:35 PM  

JANJI JANGAN DIMUNGKIRI, AMANAH JANGAN DIKIANATI.TANGGUNGJAWAB JANGAN DILUPAKAN.

Blog list