Rakan WARTAMAYA

Tuesday, October 27, 2009

Penulis Umno dalang artikel serang PAS


[...] "PAS mengingatkan setiap ahli agar bijak dalam membaca sebaran berita di internet khususnya dalam blog, Facebook dan juga media massa lainnya," kata Idris lagi.

"Kewujudan fitnah seolah-olah wujudnya pertemuan sulit pimpinan PAS yang pro-kerajaan perpaduan dan pro-(kumpulan) Erdogan wajar difahami ahli sebagai satu gerak kerja saraf Umno untuk memecahkan parti ini kepada dua kelompok."

Dalam satu kenyataan hari ini, Idris berkata tiada sebarang pertemuan sulit pernah dilaporkan dan belum ada bukti wujudnya dua kumpulan ini melainkan individu-individu yang berbeza pandangan dengan pemimpin.

Beliau juga menegaskan tindakan disiplin akan diambil terhadap pemimpin yang mengadakan rundingan sulit dengan Umno walaupun dakwaan itu melibatkan mursyidul am, presiden dan pemimpin-pemimpin kanan parti.

"PAS yakin kerja-kerja fitnah cyber trooper Umno dan mereka yang kononnya menjadi ahli PAS tetapi bekerja untuk Umno tidak akan mati dengan sendirinya jika sebarang laporan disiplin gagal dibuat dan tiada sebarang pembuktian diserahkan kepada pihak lembaga (disiplin)," katanya lagi.- + selanjutnya

Artikel dalam blog TG Nik Aziz sapa yang buat? Cyber trooper gak kot? Pengajaran pada pemimpin PR supaya tidak ghairah sangat jumpa media arus perdana. Kalau boleh hassan ali lepas ni, kalau nak komen terus jumpa selcat. Tak payah nak pukul canang pada media BN.
Share/Bookmark

11 comments:

Kedahlanie October 27, 2009 at 1:20 PM  

entah la bro... depa nie dulu masa umno tak kenai blog-blog nie bukan main senyum dengan media internate nie... tapi bila menang sekarang nie aku tengok macam pandang tak pandang ja blog-blog nie... asyik dok kerenyeh nampak gusi ja bila media-media balaci tu mai nak interview...

lanie UMNO dah kedepan dah dalam media blog-blog tapi yg kita dok takuk tuu jaa...

satu lagi dah tau blog2 nie rakyat suka gunalah medium tu sebaik-baiknya bukan susah pon nak buat blog nie... tapi bagi alasan sebok dan tak reti...sebok apa kejadahnya pon tak tau.. bab tak reti tu nak kata tak ajaq dah berkandaq dah di ajaqnya saja tak mau pakai...

cuba tgk pimpinan kat kedahlanie... bukan main semangat buat blog bagi setiap dun dan parlimen tapi lepas tu biaq berkulat macam tu jaa... endah macam tak endah jaa.. lagi suka bertempek kat media mainstream.. lepas tu bila kena katok atau luku baru kalut nak menjawabnya...

entah la bro.. nak kata pon salah tak kata pon salah...

bita0206 October 27, 2009 at 1:38 PM  

Ni lagi satu mangkuk...... Tuan punyer badan dah mengaku.... massih lagi nak berbohong......

wartamaya October 27, 2009 at 1:54 PM  

KedahLaNie,

sorry la bro .. gua dah cakap, Jangan jadi blogger, gua suruh lu jadi tokey kambing, lu tak mau. Sekarang kan susah. Gua pun sama tau ..

He he he

wartamaya October 27, 2009 at 1:54 PM  

bita0206,

Putaq alam bukan dalam UMNO je, dalam PAS pun ada.

Anonymous,  October 27, 2009 at 4:43 PM  

Media massa UBN serang TGNA dia jadi dalang agaknya, sebab dia dan hadi tak disentuh oleh arus perdana UBN?

Anonymous,  October 27, 2009 at 4:45 PM  

mengaku sajalah sokong atau tolak 100% kerajaan perpaduan, habis cerita!!!

Anonymous,  October 27, 2009 at 5:10 PM  

jangan buat tuduhan melulu, nilai apa yang ditulis, kenapa tak tolak kerajaan perpaduan, asyik serang bloggers pula!!! kesalahan sendiri tak nampak!!

Unknown October 27, 2009 at 5:22 PM  

Poning Den, sonyap-sonyap kat Cawangan, ahli PAS kata kita dalang buet cerito-cerito lago-lago. Betullah cakap Kedah La ni, bola kambing eloklah. Siap sembelih RM 650 je.

Anonymous,  October 27, 2009 at 9:09 PM  

no2umno dan no2pasProUMNO!!!

Anonymous,  October 27, 2009 at 9:11 PM  

Tahniah dan sokong penuh bloggers yang bersama TGNA dan menegakkan kebenaran. Teruskan perjuangan dan jangan mundur seperti puak UG.

hussin October 27, 2009 at 11:54 PM  

sangat setuju dgn anon 9:11, teruskan bersama tgna.

"57" (kawasan), di mana kalian?

Blog list