Rakan WARTAMAYA

Sunday, June 14, 2009

Pro Muzakarah ... jangan berkempen di Manek Urai

Kelab Penyokong PAS (KPP) Kelantan meminta pemimpin PAS yang menyokong cadangan pembentukan kerajaan perpaduan, supaya tidak menyertai kempen parti itu dalam pilihanraya kecil DUN Manik Urai pada 14 Julai ini.

Timbalan Presidennya, Yap Kok Seng berkata ini kerana penglibatan sesetengah pemimpin itu hanya akan mengelirukan pengundi dan penyokong PAS di kawasan itu berhubung isu berkenaan, lapor Bernama.

"Kami Kelab Penyokong PAS tidak mahu pemimpin yang bersetuju dengan pembentukan kerajaan perpaduan itu turut berkempen dalam pilihanraya DUN Manik Urai kerana ia boleh mengelirukan rakyat, khasnya pengundi PAS kawasan itu jika mereka memperkatakan isu itu.

"Jadi, lebih baik mereka jangan datang berkempen dalam masa kempen pilihanraya DUN Manik Urai kali ini," katanya. - mkini
Share/Bookmark

4 comments:

Senjaliza June 14, 2009 at 9:04 PM  

KPP sekarang lebih KUASA dari PAS. Agaknya kerana mereka adalah kader-kader DAP. Kalo KPP swing arah lain "PAS rebah"!! (kata seorang pemimpin PAS). Maknanya KPP sudah panjang taringnya dan lebih utama dari masyarakat teras dan bumiputera Malaysia. Go ahead make your day KPP!

Generasi Pejuang Bangsa June 14, 2009 at 10:17 PM  

PAS pun sudah diugut oleh Cina dan KPP ..sepertimana UMNO diugut oleh MCA dan Gerakan

inilah kesannya apabila kuasa politik Melayu lemah ..mudah ditekan oleh bangsa lain

Anonymous,  June 14, 2009 at 10:22 PM  

Asyik ahli umno bodoh wat ulasan low IQ...asyik22 perpaduan melayu..juboq hampa..abis yg kat kelantan dan terengganu dan sekolah agama hangpa semua dera dan seksa..apa kejadahnya!!asyik perpaduan melayu..perpaduan melayu tongkorak hang!

Anonymous,  June 14, 2009 at 10:25 PM  

perpaduan taik kucing..kalu cikgu - cikgu sokong pas..umno hantar samapi ke ulu kampung mana..kalu ada pegawai sokong pembangkang hantar pi sabah sarawak..pi raahhh mabukk..waktu time kalah..rakyat tak sokong..berbuih mulut cakap perpaduan melayu..bila kuat..surau org Islam pun kamu semua roboh...cakap serupa tarak bikinn langsung...woi tanah2 melayu..yg korang jual kat tokey2 cina atas perpaduan duit kocek kamu semua ke?

Blog list