Rakan WARTAMAYA

Sunday, May 6, 2012

Nko .. nko punya pasal

Dah nama pun demokrasi. Kalau nko kata, nko betul .. itu nko punya pasal. Yang penting, semua orang ada hak untuk mengundi, semua orang ada hak untuk lahirkan pendapat. Kalau tak boleh nak wat keputusan sendiri, tak yah lah guna nama demokrasi. Buat je negara kominis.

Bila aku kata nko kominis, nko tak ngaku. Bila aku nko kata demokrasi, nko tak bagi wat pilihan. Ni ape jadah sebenarnya? Nko ingat dunia ni bapak nko yang punya.

Kini, nko macam pening. Pening sebab jumlah yang memihak kepada nko sikit sangat. Tu pasal nko tipu sana, tipu sini. Takkan la nko nak kata, bodoh tu lebih ramai dari pandai? Takkan nko nak kata nko betul sampai perangai cam samseng? ...

Weyy .. kalo nak bodoh pun .. biar la bodoh sorang. Tak yah lah ajak orang lain jadi bodoh cam nko.
Tak ke gitu?

Wakakakak !!!
Share/Bookmark

5 comments:

Pak Oncu May 6, 2012 at 5:27 PM  

hahahahahaha aku nak tumpang gelak hahahahhahahahhahahahaha

Abang Sayang May 6, 2012 at 7:55 PM  

Kekejaman Polis - Generasi Muda Perlu Memberi Pengajaran Setimpal Kepada Pemimpin BN dan UMNO. ( Lihat sendiri BUKTI, perjuangan PUTERI dan PEMUDA UMNO tidak lagi berguna untuk generasi baru )
1~BUKTI 1
2~BUKTI 2
3~BUKTI 3
4~BUKTI 4 * (NEW)
5~BUKTI 5 * (NEW)
6~BUKTI 6 * (HOT)

Orang Muda Geng Kita - Usaha Dengan Doa ~http://www.youtube.com/watch?v=HcQD_NfslkA&feature=related



Sumpah Aku Akan Lingkupkan Putrajaya Jika Generasi Muda Terengganu Tidak Jadi Perdana Menteri Ke-7 Sebelum PRU ke-13 Tanpa Perlu Berdolak-dalik!!
(Bukti kukuh)
1 ~ http://www.tranungkite.net/v11/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32381
2 ~ http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics/topic28065.html
3 ~ http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=22146
4 ~ http://www.selatanonline.net/v1/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3155

Anonymous,  May 7, 2012 at 9:14 AM  

bukti nak buat ape? malaysia nie macam israel ngkao komplenla berapa gunung tinggi ada israel kisah depa tetap kata palestin penganas, sama mcm kat malaysia kau kasilah bukti apa pon yg depa tetap kata pendemo bersih yg pengganas..modus operandi sama cuma tempat berlainan..yahudi malaysia belajar ngan sapa lai kalao bukan dr israel sampei bom pemedih mata pon impot dr israel. yg penting ABU..ABU..ABUtuh

tono May 12, 2012 at 8:57 PM  

ada ada aja nih postingan

keputihan May 12, 2012 at 9:02 PM  

lucu lucu luc,,,,lucu banget tuh

Blog list