Rakan WARTAMAYA

Thursday, February 16, 2012

Beruk BN

Sampai bila diorang nak senyap tengok perangai samseng beruk BN ni? Gangguan tidak pernah berlaku pada ceramah BN/UMNO.  
War-warkan cerita cam ni.Tunjuk kepada rakyat bahawa budaya samseng UMNO/BN harus di hentikan dengan cara mengambil tampuk kuasa di Putrajaya. Kalau dah beruk, dilindungi oleh beruk, maka beruk beruk belaka lah mereka .. Mcam sial !


Share/Bookmark

1 comments:

Cucu Tok Naneng,  February 17, 2012 at 9:51 AM  

Lain ali jangan kasi muka dah kat beruk2 ni.

Bantai aja....
Dia orang ni memang dah kurang ajar sangat dah.
Dulu mak bapak beruk2 ni buat anak tak baca Bismillah kot. Sebab tu yang keluar semuanya macam syeitan. Macam beruk.

Blog list