Rakan WARTAMAYA

Sunday, January 1, 2012

Sorry ! .. Aku terkentut


Wakakak .. Camana aku tak terkentut .. 
Petang tadi aku makan ulam Petai
Kemudian jiran bagi lak Durian .. 

Lepas tu aku baca, berita kat bawah ni .. 
“Yang saya hairan, kenapa mereka memecah cermin sebuah klinik di depan Upsi? Adakah mereka mahu menganggap kecederaan itu dilakukan pihak berkuasa? “Yang saya dapati laporan perubatan Hospital Slim River, Perak orang luar, iaitu Safwan Anang Talib cedera kerana serpihan kaca,” katanya. - Lagi
Di masa aku buat posting ni pun aku dah 13 kali kentut ..  Wakakak !!!
Prroooooooooooooootttt .... portttt .... potttt ..... !!!


Share/Bookmark

2 comments:

Anonymous,  January 1, 2012 at 8:44 PM  

Tak pa kentutlah... biarpun semerbak alam, tapi jangan jadi macam UMNO Penang jaja kek tahi kemudian makan.

Kepada UMNO yang bising kata cina perintah Penang. Ini aku nak kata, cina perintah Penang pun tak pa asalkan jangan diperintah UMNO Penang yang makan tahi sendiri. Sekurang-kurangnya cina tu tak makan tahi.

UMNO Penang lebih hina dari ikan belukang yang dikatakan orang Penang zaman berak dalam sungai dulu bahawa belukang makan tahi. Sekurang-kurang ikan tu makan tahi orang, dia tak makan tahi sendiri.

Yang aku tau, biatang yang makan tahi tak lain tak bukan adalah babi.

Anonymous,  January 1, 2012 at 9:17 PM  

Kalau nak kentut wak kena halakan kepada umporno He3

Blog list