Rakan WARTAMAYA

Thursday, January 12, 2012

Shahrizat tidak dicutikan, tapi mohon cuti

Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil telah memohon bercuti rehat selama tiga minggu mulai esok daripada menjalankan tugas sebagai menteri pembangunan wanita, keluarga dan masyarakat. Dalam satu kenyataan kepada Bernama hari ini, Shahrizat berkata beliau telah mengemukakan permohonan itu kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak. "
Saya berharap pihak Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) akan dapat menjalankan siasatan sama ada saya terlibat atau tidak di dalam apa-apa keputusan yang dibuat oleh kerajaan mengenai National Feedlot Corporation (NFC) di mana suami saya Datuk Seri Mohamad Salleh Ismail memegang jawatan sebagai Pengerusi Eksekutif," katanya. - sumber
Bagus punya filem. Sporting mami ni, tika siasatan dibuat, dia tidak dicutikan, tapi dia bagi laluan untuk penyiasatan lalu dia mohon cuti. Perghhh ..
"Kau nak cuti ke atau aku cutikan? Kalau aku cutikan kau .. nampak cam kau salah tapi kalau kau minta cuti, nampak cam nko ada klass ... gentlewoman", kata A
"Erghhh .. Kalau gitu, aku minta cuti la .. ", kata B.
TER'LATEST'
Sumber : MSTAR

Pengarah Strategi PKR, Rafizi mencadangkan agar Kerajaan mengambil alih urusan NFC. Ini bermakna kereta merz, kondo Msia dan Singapore pun akan diuruskan kerajaan. Aduhh .. malunya. 

Share/Bookmark

1 comments:

Anonymous,  January 12, 2012 at 11:38 PM  

kak izat ambi cuti 3 minggu sebab lepas 3 minggu atau sebelum drpd itu parliman akan di bubarkan.sbb itu najib suruh ambil cuti 3 minggu.

Blog list