Rakan WARTAMAYA

Tuesday, January 17, 2012

Meloya lubuk duit Pemimpin PR

Apabila fitnah menjadi-jadi, apabila Utusan menjadi bodoh, Pemimpin PR terus kumpul wang.
Atau pun kerana duit tu duit bapak depa, maka tak kesah depa bayar banyak mana pun .. 
Cam sial ..  
Kalu tanya gerombolan bingung umporno .. mereka nak sumpah lakhnat la pulak. Dah kalu hangpa bingai sangat .. cer tengok video kat bawah ni 
TERKINI !!!
Anwar akan saman RM50 juta ! Aduhai .. apesal tak RM250 juta .. Leh gak bela lembu.

Share/Bookmark

1 comments:

Putra IJ80 January 18, 2012 at 2:19 AM  

Mungkin Ini lh yg.sebenarnya mereka ingin lakukan.

Utk memberi wang percuma atau begitu begitu saja.,tentu tidak masuk akal atau melanggar peraturan.

Sya.pernah berjumpa satu orang.membeli lukisan kanak kanak di Sekolah kampung(SBS).,dgn harga RM300.,walhal lukisan itu tidak ada langsung nilai commercial.

Bila di tanya mengapa sanggup beli?

Mudah jwb nya.,x kan aku nak bagi duit mcm tue aje.- org.ramai.

Kadang kadang kita terpaksa buat bende pelik..

Apa pun ini pendapat sya saja.

Jgn maree.

Blog list