Rakan WARTAMAYA

Friday, January 20, 2012

MB Kedah ... apa lu cerita?

Rasanya cakap pun tak guna, kutuk pun tak guna. Azizan tu tak kan paham mende pun. Besar sangat pangkat MB tu? Sebab pangkat seperti sudah menutup akal. You're finished !

Pastikan ini musim terakhir buat Azizan

Aku tau bukan aku keseorangan dalam hal ni .. !
Peringatan Buat MB Azizan Razak - Cipan, Tapir & Tenuk (C++): 

Share/Bookmark

6 comments:

sim_2096 January 20, 2012 at 6:32 PM  

memang bangang azizan guna auku milik umno utk kenakn kt mahasiswa kuin..memang b@ngs*t ini org..harap azizan kalah pru13...biar dia ada akaL sket

Anonymous,  January 20, 2012 at 9:12 PM  

Bagi kalah Azizan..kerusi lain PAS menang takpa..tapi kerusi Azizan bagi dia kalah..baru dia ada akai sikit..baru dpt jadi MB tak sampai 5 tahun dab berlagak macam MB UMNO pulak!! Piraah!! Awat ingat dia seorang boleh cengeh!! Cengeh orang lain dia tak tau lagi!!!

Anonymous,  January 20, 2012 at 9:14 PM  

Azizan ni..abang Hassan Ali ke???

Anonymous,  January 20, 2012 at 9:16 PM  

Mahasiswa..aku harap korang pi demo depan SUK tiap2 hari pun takpa..kasi ingat sama ini MB..ingat dia besar sangat kut!!

Anonymous,  January 20, 2012 at 9:17 PM  

Macam KADOK hang Azizan oii..! Apa masaalah hang?? Dah puas kah jadi MB?? Atau dah kaya raya kot..cemuih dah kot..? Teringat filem P.Ramlee.."CILAAKAA PUNYA PENYAMUN..KASI ROSAK ANA PROGRAM..!!

Anonymous,  January 20, 2012 at 9:23 PM  

Warta Maya..tolong buat kempen suruh Azizan mintak maaf dgn student..kalu dia x wat..lancar kempen singkir Azizan macam kita wat utk Hassan Ali..aku tgk dua ekor ni lebih kurang sama ja perangai!!!.

Blog list