Rakan WARTAMAYA

Tuesday, January 31, 2012

Katak bodoh ni kena lagi

Aduyai ... katak bodoh ni teruk di kerjakan. Tiap hari ada saja yang kutuk.
Ye la masakan tidak, biasa RASIS nak mampus, tapi cuba nak belakun jadi Majmuk la pulak,
mesti la kantoi .. keh keh keh .. 
Katak oh katak .. kalu aku, baik je la aku panggil ujan .. 

Share/Bookmark

5 comments:

Anonymous,  January 31, 2012 at 12:26 PM  

sngjaga kasi angpow putih mau sakit ht org cina, masakan tk tau hdup dh 1/2 abad itulh pjuang perkasa yg dh tk laku hnya nk bodek umno

Putra IJ80 January 31, 2012 at 3:14 PM  

Ini lh dia bila kita tidak menghormati "Ulama" ....

Org.dulu dulu kata "Ketulah"...

Apa saja di buat x menjadi.,tak kena,tidak mendapat sebarang pertunjuk.,apa lagi Pahala.

Kerana itu org.dulu dulu senantiasa menghormati Ulama.,org.tua tua,apa lagi klu mereka itu kuat peggangan Agama nya.


Pecaya atau tidak...terpulang lah.

Jgn maree!

Anonymous,  January 31, 2012 at 3:34 PM  

itu tandanya PR mau menang besar daaa....
cina kata warna puti sama mcm mampoih....kira surrender dh la tu....
ada harapa bila katak tak reti melompat dahhhh

kah kah kah

gmu,  February 1, 2012 at 8:07 AM  

Wa pun pelik jugak, dalam ramai-ramai yg terer lg thrill kepala hotak Perkasa tu...kenapalah kau orang pilih sampul putih bg angpao kat kaum Tionghwa semasa CNY. Org Melayu pun tak bg sampul putih semasa Hara Raya.Bila Allah nak beri malu kat keorang.. Dia dah hilangkan sekelip mata pertimbangan wajar walaupun pada fikiran keorang masa tu terbaik.
Fikir-fikirkanlah Ibrahim Ali akan kekuasaan Allah.

Anonymous,  February 1, 2012 at 3:24 PM  

katak jenih nie yg paling bodo dlm dunia....

Blog list