Rakan WARTAMAYA

Tuesday, January 31, 2012

Kalau pemimpin bodoh cam ni ..

Wajah seorang pemimpin kategori bodoh sombong. Jenis solat sunat lepas Asar dan bagi envelope kaler putih dalam Majlis GXFC. Ni manusia yang jenis tak pernah campur masyarakat tapi nak jadi pemimpin. Pemimpin cam ni, jenis muka tebal, tak reti malu.
Kenapa Berahim Condong kepada UMNO?
Dah memang jenis manusia cam Berahim Katak ni la tinggal nak sokong UMNO ..
Aku tak heran langsung .. Bodoh sombong keras kepala dan pentingkan diri sendiri.
Kalau pemimpin bodoh cam ni, pengikutnya apa tah lagi .,..
Di bawah ni satu lagi benda bodoh yang terjadi kat tempat kita .. 
Dalam kenyataannya kepada Malaysiakini, Dr Aziz berkata, beliau sedih dengan gelagat UIA yang didakwa jelas menjadi "alat orang lain" dengan mengeluarkan kenyataan memalukannya, hanya kerana pertanyaan sepucuk surat pembaca "yang jahil" tentang ilmu dan gelaran profesor. - SINI
-------------------------
Wakakak .. !!! umnporno ingat pangkat Prof tu macam Pangkat Datuk ke? Leh tarik tarik .. 
Kalau dah penuh dengan makhluk bodoh .. maka bodoh la semuanya .. 

Share/Bookmark

4 comments:

gmu,  January 31, 2012 at 10:37 AM  

Betullah perumpamaan Melayu kata 'bagai melepas anjing tersepit dipagar', pemimpin jenis ini dan seangkatan denganya tidak boleh dibuat sahabat malah kawan jauh sekali...silap2 haribulan dia makan kawan.Kalau setakat katak tak apalah tapi nih jenis spesis apa..? Kepimpinan PR hendaklah membuat tapisan ketat untuk memilih calon2 untuk PRU 13 bagi menerajui kerajaan baru Malaysia nanti.

Anonymous,  January 31, 2012 at 11:05 AM  

Sapa cakap braheem ali ada pengikut.lihat saja setiap perhimpunan anjuran PR atau NGO2 yang kononnya dia mahu menghalang dan membuat provokasi dengan mengerah ratusan ribu pengikutnya...mana ada ...mana ada, yang ada dua tiga ekor saja tu pun lari lintang pukang bila melihat lautan manusia rakyat yang berhimpun. Braheem ali mana ada pengikut...temberang saja lebih.Awat? mu ingat kami ni bodo sangat ka?????Khaak Tuiiiihhhh muka brahim ali. sori la Wartamaya, aku tak dapat tahan lagi dah gelodak perasaan meluat dengan mangkuk sekor ni...Din Kuboq Panjang Kedah

Anonymous,  March 13, 2012 at 6:40 PM  

hahaha yang buat blog ni pun bodoh gak, dok kata org bodoh, diri sendiri tak sedar yang dia bodoh

Anonymous,  March 13, 2012 at 6:42 PM  

tentang kebodohan penulis
1. menggunakan banyak ayat2 bodoh
2. istilah magkuk juga digunakan
3. mengata orang lain bodoh
4. memang penulis ni bodoh pun, tak bleh nak kata pe dah

Blog list