Rakan WARTAMAYA

Sunday, January 29, 2012

Bodohnya PERKASA tiada tolok bandingnya

Dengan bangganya PERKASA menjemput kaum Tionghua untuk majlis Gong Xi Fa Choi. Kononnya PERKASA dah berubah, dari rasis beruk kepada konsep 1Malaysia.

Boleh berubahkah PERKASA ? Ishk jauh panggang dari api.
Tengok muka pun kita dah tau ..

Tapi yang menyedihkan lagi, kaum Tionghua kecoh cerita pasai SAMPUL WARNA PUTIH yang diedarkan oleh KATAK dan pasukannya kepada orang tua Tionghua di dalam majlis itu.

Bagi kepercayaan orang Cina, envelope putih hanya untuk majlis pengkebumian.... Rujuk SINI
Lawak tak habis PERKASA ni ..

Tu hari cerita SOLAT HAJAT lepas asar, hari ni bg envelope orang mati masa sambutan raya Cina.
Aduyaii .. KATAK oh KATAK ..
Bodoh tahap gaban dia ni .. jenis tak campur masyarakat. Sombong. Bodoh tapi tak mahu bertanya.
TERKINI ... 
Keluar kenyataan dari PERKASA, berkata mereka tiada niat menghina.
Ni namanya majlis syok sendiri. Lain kali bertanya. Kalau tak bertanya, maka tiada lah solat sunat lepas waktu Asar. Tak tau, buat cara tak tau. Tak mahu bertanya, sesat jalan.

Share/Bookmark

6 comments:

Anonymous,  January 29, 2012 at 9:30 PM  

Ada babi panggang dan sup katak ke?

Anonymous,  January 29, 2012 at 9:54 PM  

mmg bodoh pon perkasa ni,,bodoh n banggang tahap maksima dah.lalalala...

Anonymous,  January 29, 2012 at 10:45 PM  

Nampak jelas ada udang sebalik mee sikatak Ibrahim Ali. Dah lah mintak sedekah dengancina untuk bantu melayu capai ekonomi 30%, lepas tu bagi pulak angpow putih. Maknanya bila dah capai 30% tu bangsa cina ini akan dihapuskan.

Yong January 30, 2012 at 5:42 AM  

Yang pergi ke jamuan tu sama bodoh gak

gmu,  January 30, 2012 at 12:04 PM  

Berahim bagi ang pow kaum Tionghwa ambil, undi tetap DAP. Apa!.. ingat kaum Tionghwa otak kemetot ke macam Melayu desa ngan felda ke....

Anonymous,  January 30, 2012 at 1:33 PM  

bodo nak mampoih..

Blog list