Rakan WARTAMAYA

Sunday, January 22, 2012

Aku haramkan keluarga aku undi UMNO


Bila aku selesai menonton video di atas, dengan ini aku membuat keputusan untuk haramkan keluarga aku dari mengundi UMNO. Komen lebih pun tak guna.

Aku malu nak mengaku jadi melayu.

Komen dari seorang Guru
Cikgu Di, January 23, 2012 8:58 AM
Jangan pula kerana seorang yang naik angin maka tuan sudah membuat konlusi menyeluruh keburukkan UMNO...apakah tuan yakin siapa yang menabur fail dan kertas dipintu masuk itu orang UMNO ???
Dan apakah Hindraf yang mana peguannya pernah terbabit dengan ke pembunuhan dulu lebih baik dari ini ??
Dan tidak pernahkah orang Pakatan mencemuh dan bertindak memukul orang UMNO semasa di PRK Galas dulu boleh dicerminkan kebaikkan hingga tuan begitu bersumpah untuk tidak memilih UMNO.????Seharusnya ini menjadi kayu pengukur sebelum tuan menjadikan isu ini sebagai satu titik penilaian mengenai sanjungan tuan untuk menjunjung HINDRAF.....
Blog cikgu tu DI SINI
Wakakak !!!

TERKINI: Aku baru perasan berita Metro ..
1,000 kata metro, tapi kata umporno sendiri ada 20 .. wakakak !!!
Dua dua golongan ini bodoh bodoh belaka .. tapi kita tengokkan pencak silat manusia bangang ni cuba menafi .. tapi rata-rata yang menontong video tu dah tau jawapan sebenar. 1Malaysia konon .. wakakak !!!
TERKINI (24/Jan/2012 jam 12.30)
Laporan polis sedang dibuat oleh Chegubard terhadap samseng taik kucing yang banyak hutang kedai minum. Dibuat di balai polis Dang Wangi .. pasni tengokkan je la .. 

Share/Bookmark

19 comments:

Anonymous,  January 22, 2012 at 10:28 PM  

1Malaysia konon ...

melintang patah January 22, 2012 at 10:52 PM  

lagi ramai India menonton klip ni, lagi senang UMNO menghembuskan nafas akhir...

melintang patah January 22, 2012 at 10:54 PM  

lagak lebih...tahniah masyarakat India yang waras....kalau dilayan provokasi tu, bertambahlah tiga sukunya TV3

Anonymous,  January 22, 2012 at 11:54 PM  

Puki mak UMNO tak ada tamaddun sungguh haramjadah. tunjuk samseng, jangan ingat negara ini Umno yang punya. Mereka pun ada bayar cukai

MerongHarimau January 23, 2012 at 12:20 AM  

Wat malu melayu jer ...ni laa padah sokong umno..plak tu amik org yg otak dangkal dgn cetek ilmu..harap badan jer besor tapi otak kat dlam perut..

Anonymous,  January 23, 2012 at 12:54 AM  

wahai kaum india aku bangga dengan ketabahan kamu semua dalam menuntut keadilan dan kebebasan.

opisboi January 23, 2012 at 5:38 AM  

kalau nak jadi BABOON undila umno!

Cikgu Di January 23, 2012 at 8:58 AM  

Jangan pula kerana seorang yang naik angin maka tuan sudah membuat konlusi menyeluruh keburukkan UMNO...apakah tuan yakin siapa yang menabur fail dan kertas dipintu masuk itu orang UMNO ???

Dan apakah Hindraf yang mana peguannya pernah terbabit dengan ke pembunuhan dulu lebih baik dari ini ??

Dan tidak pernahkah orang Pakatan mencemuh dan bertindak memukul orang UMNO semasa di PRK Galas dulu boleh dicerminkan kebaikkan hingga tuan begitu bersumpah untuk tidak memilih UMNO.
????

Seharusnya ini menjadi kayu pengukur sebelum tuan menjadikan isu ini sebagai satu titik penilaian mengenai sanjungan tuan untuk menjunjung HINDRAF.....

wartamaya January 23, 2012 at 9:07 AM  

Cikgu Di,
Kalau tindakan di kenakan kepada mereka yang jelas mukanya di paparkan, maka memang saya silap menyalahkan semua umno. Kalau tidak .. sorry pendirian saya memang jelas.

Kalau peguamnya di dapati bersalah, hukum. Itu saya tidak pernah ada belas kasihan. Jangan hindraf di kenakan tindakan sdgkan pihak lain terlepas.

Kalau PR sendiri pun terbabit dengan tindakan ganas, sila kenakan tindakan. Jangan ada pilih kasih.

Sudah saya ukur semuanya. Tapi kalua seorang cikgu beri komen cam ni .. tak yah jadi cikgu la.

Anonymous,  January 23, 2012 at 10:01 AM  

cikgu tadika kemas kot...

Anonymous,  January 23, 2012 at 10:02 AM  

Jangan undi umno PRU13 nanti kalau cam ne.

MONTERO January 23, 2012 at 10:59 AM  

lihat juga klip ini

http://www.youtube.com/watch?v=ZJlbJwhm0dA&feature=player_embedded

MONTERO January 23, 2012 at 11:02 AM  

dan ini


http://www.youtube.com/watch?v=pB1mTRqwPrc

Saya juga cikgu. January 23, 2012 at 4:39 PM  

Cikgu Di:

Marilah berfikiran rasional. Saat PM mewara-warakan 1 Malaysia dan mengajak rakyat bersatu-padu, tetapi anda melawan arus. Sewajarnya sebagai cikgu, andalah yang harus meluaskan jalan dan saranan serta gagasan PM. Bukannya mengambil jalan sempit melihat dari kaca mata sempit perkauman. Gunakan akal waras untuk melihat isu. Undang-undang perlu ditegakkan bukannya menggunakan alasan undang-undang untuk melihat aspek perkauman.
Katakan yang benar, dan katakan juga yang tidak benar jika ada buktinya. Bukalah ruang berfikir kerana sekarang maklumat sudah ada di hujung jari. Anak didik juga tidak dapat kita bohongi, kerana akses maklumat mereka juga sudah terbuka. Sekarang zaman terbuka, maklumat boleh diakses di merata-rata.

Alkafaza January 23, 2012 at 4:40 PM  

Yg kat blakang mangkok sekor ni semuanya bertaraf mat rempit blum mendaftar lg utk mengundi aku rasa.. ngundi jauh sekali la kalu daftar pun cukup umoq.. wat malu melayu jah berok2 ni..makin lama makin malu aku nak ngaku aku ni pun melayu.. ptuiiiii....!

Saya juga cikgu. January 23, 2012 at 4:42 PM  

Montero:

Terima kasih prihatin kepada keadaan yang tidak manis. Memang tidak manis. Ramai betul yang prihatin dan sayang kepada PAS. Begitulah pentingnya ditegur. Kita wajar luaskan keprihatinan terhadap aspek moral wanita ini melangkau jangkauan parti. Wajar PAS sebagai parti Islam disedarkan terhadap gelagat terlebih muslimatnya. Hal yang sama wajar kita perluaskan teguran kepada wanita dan puteri UMNO juga. Kita wajar sayang kepada semua muslimat dan sedarkan mereka terhadap batas susila dalam apa hal sekali pun.

Anonymous,  January 23, 2012 at 10:48 PM  

haha.... nak komen lebih2 cikgu sekor tu. mengeja murtad (murtab) pun tak lepas. hahahaha

sah cikgu tadika!!!

Anonymous,  January 24, 2012 at 1:34 PM  

woi cikgu die.... hg byk sgt minum todie kot. byk2 cikgu dlm malaysia nie, cikgu die todie yg paling bodoooo. tadak cikgu yg bengong mcm hg todie melainkan cikgu yg todie mcm hg ja. kalau hg nak tau todie...hg la barua umno todie.

pcbahar January 24, 2012 at 2:50 PM  

Teringat pula dulu-dulu kat drama radio kalau watak jahat selalu namanya baharom.. keh, keh, keh... jangan marah baharom..

P Ramlee pula suka nama Sharip.. Sarip Dol Kampung Dusun.. Yang ni Baharom samseng jalan kebun..

Lepas ni ramai la sokong UMNO akibat perbuatan kamu, betoi tak baharom?

Blog list