Rakan WARTAMAYA

Thursday, December 29, 2011

Piraaahh mabok !


Dia kata Selangor skrg kotor kerana tindakan Kerajaan Negeri hentikan Alam Flora. DISINI,
Melantik terus kepada kontraktor lebih jimat berbanding guna orang tengah... lu tau ka?
Pirah mabok !

Berapa lama dah maju bersama BN kat Selangor ni? Duit aku jugak yang kuar.
Semua nak kena bayar. Maju kalu kos lagi tinggi nak wat hape bro?
Orang bingai bleh la nko nak tipu ...
wakakak !!!
Hello ... Org Selangor dah bijak sekarang ni weyyy ... !
Orang Selangor nak maju dengan parti lain pulak ..
Dah tak mau kena tipu juta juta bro ... ! Kita susah ... depa lawat disneyland FREE ..
Katanya lagi,
 Ini berbeza dengan BN yang telah menyelesaikan bantuan awal persekolahan bernilai RM100 seorang dan dijangka memberikan Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) berjumlah RM500 bagi setiap isi rumah yang berpendapatan bawah RM3,000 sebulan pada bulan hadapan, katanya.
Heheh .. BN dah mula perasan duit tu duit dia ...
Ni la masalah dengan BN ni .. kutip duit kita, pastu ngaku duit dia .. tak malu
Saban tahun sapu ... baru kali ni bagi .. tu pun kepoh ..
Sudah sudah la BN oii .. Gi sembang ngan geng kamu je la ..
Kami dah bijak .. Sorry.
Share/Bookmark

6 comments:

Anonymous,  December 29, 2011 at 8:09 AM  

nape ekk... semakin di tenung muka menteri ni ... nampak macam ada somthing wrong lah.... tapi mungkin 'kata katanya' kut.... makin hari makin bodoh dan sumbang lah ......geli geleman aku dengan 'he and the geng .....harap tahun depan tak yah tengok muka muka serabut ni lagi daa.....

Anonymous,  December 29, 2011 at 9:01 AM  

bukan ah cerdik sangat depa ni...memang lah belajaq kat U tapi bila dok dalam umno ni...balik dari Oxford pun jadi bingai juga.
Harapan saya biarlah puak-puak macam ni tak payah kita tengok lagi di mana-mana....meluat!

gmu,  December 29, 2011 at 10:16 AM  

Berperasanggg nak jadi mb selangor!!..
geng perpaduanggg dah angkat bendera putih dah!!..
orang melayu selangor semua melayu bandar..sikit-sikit je melayu peneroka felda dan melayu kampong..
nampaknya tak ada peluanglah Noh Omar jadi mb.

Putra IJ80 December 29, 2011 at 1:05 PM  

Ini lah akibat jika kesalahan di biar berlaku berulang ulang.,maka mereka menyaka sudah tidak menjadi kesalahan jika ia d lakukan.

UMNO dari dulu kini dan setakat PRU13 akan melakukan nya...

Itu pun jika kesedaran orang FELDA berubah.mengundi PR.

Jgn maree!

Anonymous,  December 30, 2011 at 1:56 PM  

mimpi di siang hari le korang... dasar putar belit...

Anonymous,  December 30, 2011 at 2:29 PM  

hishhh...apalah wak nie si Noh nie bukaan kaki mabuk yg kaki mabuk pencacai boroi noh si parpu...keh30000x

Blog list