Rakan WARTAMAYA

Tuesday, December 20, 2011

Malunya aku jadi Melayu ..

Cemburu aku pada bangsa Cina yang dulunya miliki pahlawan seperti Wong Fei Hung dan kini pakar Shaolin seperti Jack lee atau Jacky Chan ..

Dulu aku ada, Tok janggut, Mat Kilau dan rakan rakan .. tapi sekarang aku cuma ada ini ... yang tak pasti pintar guna senjata tapi cuma terror meludah ..


Kalau gi JPN, boleh ke mereka tukar bangsa aku kepada bangsa lain?

 UPDATE:
 Ohh yer .. btw, Perkasa kata mereka percaya ramai pengundi Melayu tidak akan keluar mengundi jika penggunaan dakwat kekal diteruskan. Wakaka !!! ... Apa lu cerita ni? ... kekeke !!!
Share/Bookmark

9 comments:

Yong December 20, 2011 at 6:52 PM  

Ini orang umno wak. Tak percaya tengok balik sumpah jihad dn infaq demer. Ade demer kata "kami orang Melayu? 'idak! Demer kat "Kami orang umno..."

saipul December 20, 2011 at 7:00 PM  

dia ingat boleh meludah sesuka hati ker ? saja nak cari publisiti murahan kot...

Anonymous,  December 20, 2011 at 7:40 PM  

Aku pun malu !

Anonymous,  December 20, 2011 at 8:06 PM  

hmm....malunya kami bangs melayu islam...

Anonymous,  December 20, 2011 at 9:19 PM  

ini pemikiran & perlakuan dari parti lubuang jubur kepunyaan madey matkutty yg tlh ajar mereka fikir guna lubuang jubur.

ahlee December 21, 2011 at 5:01 AM  

lagibesar kemaluan bila jadi melayu pengikut B.A.B.I.(Brother Anuwar Bin Ibrahim) dan pengikut N.AJIS lagi tak termasok akulah tu.

gmu,  December 21, 2011 at 7:12 AM  

ahlee.
lu apa bikin marah-marah kat sini, lu kutuk Melayu pengikut Anwar dan Nik Aziz kat sini buat apa..lu pun bukan Melayu, kalu Melayu buat apa nama samaran ahlee selupa cina tarak potong kulup. Buat malu sama Melayu.

Anonymous,  December 21, 2011 at 8:24 AM  

apa yang kurang ajar sgt turunkan gambar tu..bukan bendera malaysia pun..kalu bendera malaysia ye la..satu lg..apa orang2 melayu sudah silap memahami istilah 'kurang ajar'? meludah, mengugut, menumbuk, menggunakan bahasa yang kurang sopan..alahai warga melayu..aku sbg melayu agak kesian melihat sikap sebegini..what the fart!!!!

Anonymous,  December 21, 2011 at 10:14 AM  

Ahlee ni beruk umno cyber jaya ni. Cam sial.

Blog list