Rakan WARTAMAYA

Saturday, December 24, 2011

Dari rumah besar ke penjara


SHAH ALAM – Bekas Menteri Besar Selangor, Dr. Mohamad Khir Toyo dijatuhi hukuman penjara 12 bulan oleh Mahkamah Tinggi di sini semalam selepas didapati bersalah atas tuduhan mendapatkan untuk dirinya dan isteri hartanah bernilai RM6.5 juta pada harga RM3.5 juta empat tahun lepas. - more di KOSMO

Komen aku:
Sedap tajuk berita KOSMO aghi ni. Di buat dalam bentuk perli atau mengutuk. Tak baik wey cam ni gu ..
Aku jahat gak, tapi tak der la nok ngutuk-ngutuk pelek.

Jadikan pengajaran beghita ni, janganlah terlalu leka sehingga membawa kita kepada satu perkara yang menyusahkan anak bini, menjatuhkan air muka. Biarlah sikit asal halal. Dok gune doh ditempek tempe, comey comey.
Pengajaran selain dari ini, baik amek juta-juta dari curi botol shampoo. Lepaih ni pakat amek juta juta la nampak gayenye .. Wakakak !!!

Pelek la ...
Share/Bookmark

6 comments:

Yong December 24, 2011 at 8:37 AM  

Ngaper demer buat gitu erk? Tak ingat dosa ke? Buat malu Islam je.

mangchikla December 24, 2011 at 4:59 PM  

Sian die, kan ke 'Willing seller, willing buyer' Xkira beli mahal jual murah... wakakakak patut la deficit je budget

Anonymous,  December 24, 2011 at 5:46 PM  

Sial penyapu

Anonymous,  December 24, 2011 at 8:47 PM  

nampak senyum hambar kan ,senyum kaber line kekeke .nak tutup dgn surat kabar orang dah kenal kekeke

Anonymous,  December 24, 2011 at 10:31 PM  

mak pesan jgn buat jahat nak tp mak jambul buat tak pe. hhaaaa haaa haaa HR TU BUAT PAGAR KAYU DI BG PAGAR BESI KIRA UP GRADE LAA TU.

Anonymous,  December 24, 2011 at 10:35 PM  

mana penyokong umngok tah....nk dgr komen sikit.....kot2 nk jd kambing tukar lumbu komen laaa....jgn malu2.

Blog list