Rakan WARTAMAYA

Monday, December 5, 2011

Bukti keujudan 'Time Travel'

Ni dah kira tak der kerja la ni .. Tapi syok juga pabila cuba untuk ketahui sesuatu yang mudah diperolehi di internet. Dunia di huung jari .. wakakak !!! Tak payah cerita pasal politik sekarang ni. Kita cerita tajuk sedikit santai .. .

Di dalam internet DI SINI, terdapat bukti kemungkinan aktiviti 'Time Travel' itu mungkin berlaku. Pernah satu artikel gempar di perolehi, diterjemah DI SINI, dan selepas itu, ramai yang berfikir, adakah Time Travel ini satu fenemo benar atau kelentong zaman ini. Jom kita tengok artikel berikut ini .. Semua ni aku alih bahasa ikut sedap tekak aku .. Kalau tak betul tu, jangan la marah sebab, aku sekolah pondok je dulu.

Antara bukti yang diberikan berkaitan  tentang Time Travel adalah seperti berikut: -


Gambar ATAS diambil pada tahun 1940. Ia adalah melalui internet. Jika anda melihat dengan teliti, terdapat manusia yang tidak sesuai. Dia memakai cermin mata hitam, mempunyai suatu T-shirt bercetak, dan kononnya memegang kamera dengan lensa telefoto. Perkara yang tidak wujud pada tahun 1940. Dan ya, mereka meragui dan tidak melihat apa-apa yang luar biasa tentang perkara ini, tetapi mereka tidak memberikan keterangan lain untuk menerangkan gambar.

Di ATAS adalah gambar yang kelihatan seperti seorang angkasawan pada tiang di Salamanca Cathedral Church, yang bermula pada 1600 dan siap pada tahun 1800-an. Kelihatan seperti angkasawan.

Di ATAS adalah sebahagian daripada panel mozek dibina pada tahun 1930-an di Moscow. Jika anda melihat dekat, di sebelah kiri bahagian bawah, ia kelihatan seperti lelaki PDA di tangan kiri, sebuah komputer riba di hadapannya, kerana beliau bercakap di telefon bimbit! Tiga keping teknologi yang jelas tidak wujud pada tahun tersebut.
ATAS, Mekanisme Antikythera kalkulator kompleks tertua yang diketahui. Ia adalah lebih 2,000 tahun! Komputer ini digunakan untuk carta kedudukan bintang-bintang dan planet. Ia telah mengelirukan ahli-ahli sains hari ini. X-ray telah diambil dan anda boleh rujuk pada artikel original dengan klik di atas sana. Sesungguhnya ianya sekeping jentera yang sangat kompleks. Bagaimana ini boleh diciptakan 2,000 tahun yang lalu?
Di ATAS pula, Bateri Baghdad (Kedudukan ditengah) yang terkenal, ditemui pada tahun 1936 di Mesopotamia. Bagaimana mereka mempunyai pengetahuan bateri pada zaman purba?

Sekian dulu .. heheh .. .lepas ni kita jumpa lagi dalam cerita yang lain pula. Aku nak gi kerja ni ... wakakak !!!

Share/Bookmark

2 comments:

Anonymous,  December 5, 2011 at 12:04 PM  

Pernahkan tuan membaca buku karangan ulama-ulama sejarah Islam, bahawa ada teori mengatakan sebelum Nabi Adam, telah ada kehidupan lain. Mungkin barang2 purba ini adalah ciptaan mereka? Wallau 'Allam

Anonymous,  December 6, 2011 at 8:46 AM  

Salamm.. Saya percaya bateri Baghdad adalah dari zaman yg bertamadun yg kufur lalu ditimpa bala keatas mereka dan kaum ini lenyap sekelip mata atas kekuasaanNya... Wallahua'lam

Blog list