Rakan WARTAMAYA

Sunday, December 18, 2011

Apa yang menarik untuk dilakukan ...



Nak tau  .. Ini lah dia pandangan di kampung halaman aku
Kalau petang cam ni ..
Apa yang menarik untuk dilakukan? Cer cerita ...
Share/Bookmark

13 comments:

Anonymous,  December 18, 2011 at 2:17 PM  

Pekena lempeng dan sambal ikan bilis?

Orang Sekinchan,  December 18, 2011 at 2:31 PM  

Memancing best ni wak

Anonymous,  December 18, 2011 at 2:45 PM  

Bakar rumput tepi tebing sambil cari anak katak untuk jadi umpan pancing

Anonymous,  December 18, 2011 at 4:03 PM  

makan nasi dengan ikan kering kat dangau pada waktu tengah hari... terbaik...

Anonymous,  December 18, 2011 at 4:05 PM  

tanam sawit pun ok

Putra IJ80 December 18, 2011 at 4:13 PM  

Berdiri atas batas bendang tue ,nyanyi lagu d ambang sori.,kuat kuat.,smbil mengimbas kenangan lalu mengintai anak dara sunti Makcik Esah.,

lps tue sedekah Alfatihah kat Allhyarham Biduan Ahmad Jais.....

Lps tue balik solat Magrib.

Ha!ha!

Anonymous,  December 18, 2011 at 5:30 PM  

Mancing sambil tunggu anak pak dollah balik sekolah. Main mata sikit. Tegur tegur ... hehe

Yong December 18, 2011 at 6:11 PM  

Saper bagi idea bingai tanam kelapa sawit tu? Macam tak cukup deforestation kat Malaysia ni!?

Anonymous,  December 18, 2011 at 7:45 PM  

ni bendang Parit Dua Sg.Besar ke?

wartamaya December 18, 2011 at 7:56 PM  

Macam macam idea datang .. wakakak !!! Lokasi tu rahsia bro .. kekekek

Anonymous,  December 18, 2011 at 10:41 PM  

Lokasi nya.. Btg Kalifornia.. haha

man toba,  December 19, 2011 at 4:56 AM  

pi merandok bawak pukat tahan puyu ruan keli sepat benua.....lepas tu pekena ngan pulut ikan kering......
mengantuk kalu.......tidoq ataih ban tali ayaq.......

kah kah kah

opisboi December 19, 2011 at 5:44 PM  

kalu bagi kat mami ijat ngan mamu pedukang bolih buat bela lembu,,,kayo mami...kayo mami

Blog list