Rakan WARTAMAYA

Wednesday, September 14, 2011

UMNO pejuang kemerdekaan? ... kakakaka


"Umno buat apa ketika itu, Umno tidak buat apa apa, Umno sebenarnya penakut," ujarnya.[ lagi ]

Lawak .. si pengecut tiba tiba jadi hero ...
wakakak !!!
Lembu punya susu, taik dapat nama ... wakakak !!!
Pirahh mabok ...
WAklakak !!!

Share/Bookmark

4 comments:

Anonymous,  September 15, 2011 at 7:26 AM  

Lu ni betul2 bangang sejarah la.. bleh tanya apa UMNO buat.? bodoh la lu ni.. kecik2 tak mau mampus.. dah besar ni lupa daratan hahaha...

Anonymous,  September 15, 2011 at 11:33 AM  

nak bikin panas lagi x? apa kata blog2 anti UMNGOK post kan lagu asal negaraku yg versi omputih tu. menunjukkan yg malaysia ni amek lagu penjajah. buat malu je. lagu kebangsaan pun x reti buat sendiri... tu pun x ngaku kena jajah. hampeh mahadeytambi kutti!!

Anonymous,  September 15, 2011 at 11:49 AM  

nak bikin panas lagi x? apa kata blog2 anti UMNGOK post kan lagu asal negaraku yg versi omputih tu. menunjukkan yg malaysia ni amek lagu penjajah. buat malu je. lagu kebangsaan pun x reti buat sendiri... tu pun x ngaku kena jajah. hampeh mahadeytambi kutti!!

Celah Gelegar September 16, 2011 at 10:07 AM  

blog tuan telah dipautkan, pohon pautkan http://celahgelegar.blogspot.com
TQ

Blog list