Rakan WARTAMAYA

Sunday, September 4, 2011

Somalia: Tiada latihan, tiada jaket kalis peluru


[...]“Kami memang tidak diberikan dengan baju kalis peluru, kalau media negara asing, ada antara mereka yang pakai baju kali peluru (semasa buat liputan).

“Saya tidak tahu mengapa kita tidak dibekalkan, dalam misi-misi sebelum ini juga kami tidak dibekalkan dengan baju kalis peluru,” kata Khairulanuar, yang sudah empat kali menyertai misi kemanusiaan, kepada The Malaysian Insider hari ini.[ lagi ]


KANTOI ... KANTOI ... Wkakakak !!!
Mampuih la ... wakaka !!!
Waktu wawancara .. Azeez kata 4 kali latihan ... wakakak !!!
Patut la semua kelam kabut ... wakakak !!!
Bangang !

Share/Bookmark

5 comments:

Anonymous,  September 4, 2011 at 6:17 PM  

azeez kelin' pi serbey nak buka cawangan umngok kerana kat somalia parti pemerintah tak reti tadbir negara macam Pakatan Rakyat, jika misi berjaya azeez kelin' akan di lantik ketua umngok somalia.balik nantii hang lihat lakunan azeez kelin' kencing rakyat mesia pasai somalia.

PenganutPAS September 4, 2011 at 10:14 PM  

politik sampai tahap gila babi puak puak pakatan syaitan ni .. orang mati pun nak ambik kira pasal politik gak ..... undi pilihanraya tu boleh tolong korang ker bila mati nanti . patut kita pakat berdoa agar arwh dapat syahid kerana membantu sahabat seagama dari mati kebulur .

Anonymous,  September 4, 2011 at 10:15 PM  

dah bagi kat 3t

Yong September 5, 2011 at 11:05 PM  

Orang Melayu nama Abdul Aziz dieja A-B-D-U-L A-Z-I-Z, BUKAN A-B-D-U-L A-Z-E-E-Z. Tak caya tanya sumer orang Melayu yang nama Aziz. jadi yang nama Azeez tu Melayu kat mana?

Anonymous,  September 7, 2011 at 8:53 PM  

Bila dah jadi nahas, baru bcakap ttg baju kalis peluru. takkan sebelum pegi tak ada checklist, padahal sibuk kata NAK PEGI MISI PALING BAHAYA! PUTERA.....
PIKIR SNDIRI............

Blog list