Rakan WARTAMAYA

Wednesday, September 7, 2011

Phuyooo ... ganaz .... wakaka !!!


Persatuan Bekas Polis Negeri Kedah (PBPNK) menggesa agar kerakyatan timbalan presiden PAS Mohamad Sabu dilucut susulan kenyataannya bahawa pengganas komunis wira sebenar dalam tragedi Bukit Kepong.

Pengerusinya Sharif Kontan berkata kenyataan pemimpin PAS yang dikenali sebagai Mat Sabu itu bukan sahaja biadap tetapi juga melukakan hati lebih 5,000 anggota PBPNK.
[ lagi ]


Wakaka .. !!!
Aku tak larat nak komen .. cuma sempat ketawa terkentut kentut ...
wakakak !! ..... Prrrrrrrrrooooooooooootttt ....put .... pottt .... poliiiiiiizzzzzzzzzzzzz ....
Kalau badak boleh baca cerita ni ... badak pun boleh terkentut ...
Wakakak !!!

Wakakak !!!

Share/Bookmark

4 comments:

gmu,  September 7, 2011 at 8:24 PM  

wakakakakaaaaa.....
ekkk....sakit perut gua bila baca nih
mau pegi serem ban dulu haaa.

arini,  September 8, 2011 at 6:19 AM  

kami dah lama nyampah ngan polis.yang baik tu tak lah...yang rasuah dan samseng je kami2 nyampah,sumpah dan seranah.

loqlarq September 8, 2011 at 7:06 PM  

Mat Sabu, nak di lucutkan kerakyatan. Mat Bangla dan Indon yang kaki penyamun sibuk dok beri kerakyatan.
Ooiiiii PBPNK...... pi mampus laaaaa

Anonymous,  September 9, 2011 at 7:19 AM  

haha.. mat sabu.. apa pun dia sapu.. bini org ka.. janda org ka.. anak dara org ka.. duit org ka.. yg penting sedap..

Blog list