Rakan WARTAMAYA

Friday, September 9, 2011

Pemimpin UMNO-BN bangang tak sudah sudah - Parpukari


[...] Aku cuma nak pesan satu sahajalah... menteri-menteri, timbalan-timbalan menteri, pegawai-pegawai khas, TERAJU, PEMANDU dan segala-gala yang ada di Putrajaya sekarang ini, eloklah berkemas beg masing-masing. Aku tak nampak lagi PRU13 nanti, UMNO-BN akan menang... sebab yang membunuh UMNO-BN bukanlah parti itu tetapi kerana para pemimpinnya yang BANGANG TAK SUDAH-SUDAH!!![ lagi ]


Mungkin dia baru perasan .. .
Pemimpin bangang akan kelihatan lebih bangang bila disokong oleh penyokong yang bangang ...
Wakakak !!!
Sekali bangang .. ! Dua kali bangang .. !
Wakakak ! !!

Share/Bookmark

5 comments:

HHRS 2.0 September 9, 2011 at 2:07 PM  

bangang sokong bangang, bangang la

AmirFX September 9, 2011 at 11:23 PM  

Kalau dah dua kali tu boleh digelar The Bangang's... haha..

jamal pak tongko,  September 10, 2011 at 12:40 AM  

bangang tu apa haaaa??
adakah dia macam jebon?????....

kah kah kah

Anonymous,  September 10, 2011 at 11:22 PM  

it takes a thief to recognise another..

Anonymous,  September 13, 2011 at 7:01 AM  

blog ni mmg blog low class la.. artikel fitnah yg ditulis , tak complete.. tak brani la tu.. maklum ler, masing takder testis.. baik ko tulis tajuk jer.. hahaha..

Blog list