Rakan WARTAMAYA

Monday, August 29, 2011

Tabik Spring ... !


Zaki Tepati Janji Tidak Dengar Kes Umno
PUTRAJAYA: Ketua Hakim Negara, Tun Zaki Azmi yang bakal bersara pada usia 66 tahun pada 12 September ini telah menepati janjinya bahawa beliau tidak akan mendengar sebarang kes mahkamah yang melibatkan Umno sepanjang beliau memegang jawatan itu selama hampir tiga tahun.

... "Saya tidak pernah melakukan manipulasi. Hati saya ingat kepada Allah Ta'ala. Itu lebih penting, kalau saya buat keputusan yang tidak mengikut undang-undang dan tidak adil dan saya tahu benda itu tidak adil, maka saya bertanggungjawab pada Allah. Bagi saya itu yang lebih penting. Tidak ternilai dengan wang atau apa-apa pun," katanya.[ lagi ]


Hebat ..
Memang hebat ...
Tak semua mampu wat cam ni ..
Mangkok yang ada semua ... duit mari .. wakakak !!!
Tapi nape dia mentioned .. "Tak dengar kes umno"?
He he he ... pikir pikir kan .. wakakak !!!


Share/Bookmark

2 comments:

Yong August 29, 2011 at 12:12 PM  

Sapa yang dengar kes katak lompat di Perak dan Selangor erk? Oooo...bukan dia! Bukan. Demi Allah. Hakim2 tu cuma duduk dalam badan kehakiman yang dia jadi boss. Wakakak

wartamaya August 29, 2011 at 12:29 PM  

Yong .. ye la .. kalau dia terbabit .. maka lebih kurang je .. wakakak !!!

Blog list