Rakan WARTAMAYA

Wednesday, August 10, 2011

Anjing upahan umngok terus menyalak di balakang sana wakakak !!!



Wakaka .. !! Sorry la bro ..
Tulis tak guna akaii .. wa tak layan ...
Guna bahasa carut pun gua tak layan ..
Lu legar kat blog umngok kalau nak guna bahasa tu ...

Wakakak ... So ... wa biarkan anjing menyalak di belakang ...
Wakakak !!!

Share/Bookmark

6 comments:

opisboi August 10, 2011 at 10:32 AM  

anjing upahan bolih tahan tapi dah jadi anjing kurap lagi terok apa pon belasah janji perut boroi!

Yong August 11, 2011 at 11:13 AM  

Yob, gambo ni macam serigala je. Rasenyer tak sampai standard demer jadi sergala. Wakakak

otaklunyai August 11, 2011 at 1:33 PM  

anjing memang kerjanya menyalak bila tuannya ada bersamanya... tapi anjing2 yg ada ni menyalak tak henti2 sampai naik sawan sebenarnay kena songkhla... gatai tak boleh garu..

Anonymous,  August 12, 2011 at 6:36 AM  

alhamdulillah.. dlm bulan puasa ni, banyak plak kebangangan PR ni didedahkan oleh Allah untuk tatapan umat.. tapi masih ada segelintir yang buta hati dan iman...

Anonymous,  August 12, 2011 at 6:50 AM  

suara PR dah tak kedengaran.. hahaha.. masing2 dah ilag telurnya..
blog2 pun dah tak popular.. camna nak popular, dah takder isu nak fitnah.. hahaha..

Blog list