Rakan WARTAMAYA

Sunday, July 10, 2011

Ucapan yang phuyoo .. !



“Jangan ragui kekuatan kami. Umno ada tiga juta ahli. Jika kami dapat himpunkan sejuta ahli, ia lebih daripada cukup, kami boleh menawan Kuala Lumpur.[ lagi ]


Wakaka !!! .... kumpul 1 juta, jalan 200 meter ... wakaka !!
Dengan halangan?
Tanpa nasi lemak dan tambang percuma?

Wakakak !!! hu hu hu ....

Share/Bookmark

19 comments:

Anonymous,  July 10, 2011 at 12:46 PM  

umno tak payah dok cakap besaq macam ketua pemudanya dan juga ketua perkasam katak brahim yang suara mereka macam gendang raya dalamnya kosong.

Anonymous,  July 10, 2011 at 12:46 PM  

umno tak payah dok cakap besaq macam ketua pemudanya dan juga ketua perkasam katak brahim yang suara mereka macam gendang raya dalamnya kosong.

Anonymous,  July 10, 2011 at 12:46 PM  

umno tak payah dok cakap besaq macam ketua pemudanya dan juga ketua perkasam katak brahim yang suara mereka macam gendang raya dalamnya kosong.

BERSIH 9JULY AKTIVIST,  July 10, 2011 at 2:45 PM  

BODO PUNYA PM!KUMPUL LE BANYAKMANA PUN AHLY OMPORNO HANG TU! HANG INGAT AHLI UMPORNO NGAN RAKYAT YG TURUN BERSIH2 SEMALAM TU SAMA VALUE KE? AHLY HANG KENA SOGOK BRU TURUN!BODOHNYA AHLY UMNO TAK SAMA NGAN CERDIKNYA RAKYAT YG BUKAN AHLY UMNO!FAHAM!

mangchikla July 10, 2011 at 3:36 PM  

tgk KJ kene tgnkp dek polis mcm 'menatang' minyak penuh. Pesal tak ikat tangan die ngan plastik mcm org lain, kene sepak kene terajang kene tolak. 'En KJ, en Kj sehat? ade luka luka ke? kesian nye en KJ' kakakakakakak

Anonymous,  July 10, 2011 at 6:48 PM  

YA ALLAH TUNJUKANLAH KAMI KEBENARAN DAN KEBESARAN MU DAN TUNJUKANLAH JALAN YANG BENAR

Anonymous,  July 10, 2011 at 7:32 PM  

Nilai peserta BERSIH 2.0 = emas tulen.

Nilai ahli UMNO = tahi cirit

Anonymous,  July 10, 2011 at 9:46 PM  

wak, jangan le wak. Jangan ketawa kuat kuat tok imam tak boleh datang semalam dia makan julab, ini ari dia berak berak....taik kucing punya PIEEEEM.

Anonymous,  July 11, 2011 at 4:06 AM  

termuntah pulak kita bila mendengar gah gempita pm bersuara kat tv.lakonan kj kena tangkap boleh menang fantasia award mesia,harap harap pm penaikkan kepangkat menteri jalanraya kali ni.syabas pada warga kuning yang cool kejalanraya,warga kuning akan terus menyalakan api kebebasan bersih untok semua.

Anonymous,  July 11, 2011 at 6:48 AM  

bawak sekali makcik makcik dan pakcik felda yerr

Anonymous,  July 11, 2011 at 7:03 AM  

mangchikla.. lu mmg bodo.. lu tak tgk ka vip2 lain camna.. ambiga kena ikat ka?? anu bengkok kena ikat ka?? mahfuz, siap bleh jalan sambil tipon2 lagi..
mmg kote bengkok la mu ni..

Anonymous,  July 11, 2011 at 7:07 AM  

patriot dihalang fru sebelum bertembung dgn group kote bengkok yg tgh stim mencari china doll lain. FRU terpaksa bertindak tegas menghalang pergerakkan patriot utk mengelakan dari sesuatu yg amat buruk terjadi.

Anonymous,  July 11, 2011 at 8:12 AM  

try la turun berader.kitorang da buat bersih,ko buat la kotor plak.kitorg kena roadblock,korg takyah.tengok bpe lu olang boleh bawak!!

1.Aktiviti2 Tentera Pada Waktu Lapang Yang Sebenarnya
2.Kucing Komando Menggunakan M-16(Video) (Apa Ni!!??)
3.Beruang Tidur Bersama Ikan

Anonymous,  July 11, 2011 at 1:02 PM  

Anon 7.03 & 7.07 AM, orang yang sama, komen anda tidak ilmiah, pergi belajar lagi macam mana nak bezakan yang BERSIH dan KOTOR (kamu lah)

Anonymous,  July 11, 2011 at 4:49 PM  

hahaha.. bapak main china doll.., anak2 main siam jantan!! hahah

Anonymous,  July 13, 2011 at 7:00 AM  

terbaru.. bersih penipu.. org tak mati dihebohkan mati.. hahaha..
SHIT la pembangkang ni.. mmg dasar kote bengkok... fitnah, menipu, putar belit!!!

Anonymous,  July 19, 2011 at 12:57 PM  

lg terbarua anon 7.00 la batak lu mana tau lu penakut otak tv3 suku mana reti fikir siamang lagi bijak lu tau.kalau lu x tau mmg lu bodoh tahap tenuk sama dgn najibuntuya. org tu meninggal tok guru doakan lu mati PMereng doa kot.kawan lah dgn ISTERI nya rosmereng.

Anonymous,  July 19, 2011 at 12:59 PM  

kau nmpk pmereng buat tangan tunjuk setan sama dgn kuncu2 mereng dia....sokong bawa rebah dan x kebah2

Blog list