Rakan WARTAMAYA

Wednesday, July 13, 2011

Syarat kawin lagi



"Tu hari awak kata cuma beg jer ... sekarang minta cincin plak. Awak bagi ke tak saya nak kawin lagi ni?" ...

"Tak kira ... nak cincin RM24 juta jugak ... "

Share/Bookmark

6 comments:

hypor,  July 13, 2011 at 9:40 AM  

senda pagi..hahaha

opisboi July 13, 2011 at 4:29 PM  

laki nuar si jijah tak abes2 membazir duit rakayt mcm duit atok dia ponya udah ler beli cencen 24.4 jota sama beg tangan usd 200k cuber ikut cth mcm laki najib wanita paling zuhud spt rabiyahtul adawiyah berbelanja jika perlu jer seorg yg mithali & tak takut pada laki dia.

Anonymous,  July 14, 2011 at 7:01 AM  

kalu brani sebut nama terang2 la sapa yang beli cincin tu.. mcm blog pro BN sebut nama penuh anu bengkok main ngan china doll.. siap tunjuk gambar bogel lagi ada letak nama penuh anu bengkok.. tu baru jantan!!

Anonymous,  July 15, 2011 at 5:54 AM  

anoy di atas lambat info lah.... dah heboh satu malaya pun.....

Anonymous,  July 16, 2011 at 6:03 AM  

hu!!hu!!hu!!apa punya sengkek laki aku ni..!!aku nak serba berdiri macam orang kat johor tu kawin.ni cincin aja,mana acii!!,aku kan dari negri antah berantah beradab beradat laie!!.wokaylah!!!bang jib belikan ngan syarat bukan duit abang ye yang!! dan tak mau batu kilauan kuning.

Blog list