Rakan WARTAMAYA

Tuesday, July 19, 2011

Tak der anugerah yang lagi ummpph ke? ... wakaka !!!



Anugerah Katak?
Wakakak ... !!!
Otak geliga kat dalam uitm dah tak der ke?
Cari la anugerah yang cun .. yang umppphh ...
Cari la personaliti yang hebat, yang gagah ..
Kalau ibrahim ni .. anugerah katak .. personaliti yang tercemar ... wakakak !!!
Bangang ! wakakak !!!

Share/Bookmark

8 comments:

Anonymous,  July 19, 2011 at 11:45 AM  

X payah lah nak anugerahkan si pengecut nei. Dah ler dayus, bacul plak tu. Pendirian hidup pun x der. Hidup serupa katak lompat sana lompat sini.

Anonymous,  July 19, 2011 at 12:24 PM  

Dari reptilia, kepada reptilia dan untuk reptilia.

Memang reptilia betullah pemimpin agung UiTM yang macam berambut palsu.

Anonymous,  July 19, 2011 at 6:49 PM  

Buat Drama Bersiri Baru Pon ok Gak..
Tajuk: 'Anugerah Putera Katak'

ayahco July 19, 2011 at 9:32 PM  

mana le tau...kot2 tersenarai pulak nama brahim dlm senarai calon bn, nak kelentong tok guru, sekali cukup le..brahim brahim, speses kamu ni patut2 umpan buaya aje

Anonymous,  July 20, 2011 at 10:15 AM  

TAHNIAH..!!! Kepada orang yang mengesyorkan anugerah ini. Jelas melambangkan hotak dikepala dia ni dah BERCELARU..sheshh..!!!

la bamba,  July 20, 2011 at 8:26 PM  

aku belum pernah tengok katak melolong......
sekali nie umpan syok sendiri pun tak mengena jugak....

kan ke katak tu orang buat umpan mengelau.......


kah kah kah....

ANUAR July 20, 2011 at 10:13 PM  

apa nak jd..dah xde tokoh lain.jatuh kemaluan je..

Blog list