Rakan WARTAMAYA

Sunday, June 5, 2011

UMNGOK panik giler ... wakakak !!!



Kata Raja petra DI SINI
Dah masuk hari ke2 selepas kepimpinan PAS di umum .. BN terus menggelupur kepanasan.
Tetiba plak si BN tu kacau rumah tangga orang .. apa hal lu mamat?
Riuh macam ayam hilang telur .. wakakak !!!

Bang mat memang hebat .. lagi hebat bila kawan depa dah kena tuis kuar.
Wakakak !!! ... Lawak !

Jangan lupa 9 Julai nanti ..
Takbir !!!

Share/Bookmark

5 comments:

Anonymous,  June 5, 2011 at 9:08 PM  

Salah tu... depa gelak guling-guling

maun June 6, 2011 at 12:16 AM  

Itu baru dilantik..bila gerak kerja dah mula lagi panas bontot UMNgok...

Anonymous,  June 6, 2011 at 12:43 AM  

ape ke benda yang ada dengan abg mat ko ni.. tak paham aku.. kalu dengar ceramah asyik maki hamun je..

Anonymous,  June 6, 2011 at 4:50 AM  

dah loteh poie merisik bertahun tahun meminang,tepak sireh yang keemasan dah berkarat pas masih tak bukak hati jauh sekali nak londehkan seluar.manolah bn/umno/apco tak meroyan cammanolah tak ngelupo bilo pas bersanding ngan pkr/dap.ish!!ish domam tak kobah dibuek kek pas ni. mano plak poie doktor in the house,poie cari ubek koh!jangan jangan meroyan poie cari katak ngan kita.

mangchikla June 6, 2011 at 8:06 AM  

Allahu Akhbar! (Sape suruh sebut takbir :D)

Blog list