Rakan WARTAMAYA

Sunday, June 19, 2011

Perlu tulis agama ke?


Perkasa supporters show leaflets distributed describing Bersih chairman Ambiga Sreenevasan as a “dangerous Hindu woman” in Kuala Lumpur June 19, 2011.


Aku ingat si katak jer bangang ...
Rupanya ramai lagi ..
Wakakak !!!

Hebat nya Ambiga ni .... dia jawab dengan tenang
“Apa saya boleh buat? Saya tidak akan mempedulikan serangan peribadi yang dilakukan terhadap saya kerana Bersih bukan soal satu individu. [ lagi ]

Tu bezanya orang ada akai dengan tak der akai ...
Orang bertamadun dan tidak bertamadun ...
Orang professional dengan orang akai kat lutut ..
Wakakak !!!!

Share/Bookmark

4 comments:

Anonymous,  June 20, 2011 at 1:35 PM  

tu pompuan kesepian dan putus haid tu sbb join perkasa

Anonymous,  June 20, 2011 at 7:46 PM  

sudah la.
apa tujuan korang dok sebok turon nk kacau bersih.?

klo pkir pakai akal, hanya satu tujuan, tujuan nk tahankan meno BeN.

klo tu tujuan nya, tak payah,
tak payah turun kacau bersih, sebab BeN susah kan org ramai,
bersih nak pi bantu org ramai.

yg rasa nak turun kacau tu, hang pkir balik, tindakan hang menyusahkan org lain, org ramai, dan sah hang adalah org yg didoakan keburukan, penyumbang besar keatas kesusahan org.

Anonymous,  June 20, 2011 at 9:26 PM  

Baca Msiakini komen di fbook PERKASA jadi alat UMNO.Ada yang komen jadi "alat kelamin"Umno.Ada yang kata jangan sentuh alat kelamin.Ada juga harap PERKASA kalau join ngan UMNO boleh bunting pelamin kira cantik gak.Takut boleh penyakit kelamin kacau mari....

Blog list