Rakan WARTAMAYA

Saturday, May 21, 2011

Black and white ... he he


Tun Dr Mahathir Mohamad terus memberi respons yang baik terhadap rawatan dan fisioterapi yang dijalaninya di Institut Jantung Negara (IJN), kata Pegawai Khasnya Sufi Yusoff. - Foto BERNAM

------------------
Cam lagu Michael Jackson ... cer teka .. wakakak !!!

Share/Bookmark

7 comments:

Anonymous,  May 23, 2011 at 7:22 AM  

sekurang-kurangnya tun tak nyanyuk macam nik ajis.. haha.. yg makin nyanyuk tapi tak sedar2.. dh perintah lebih 20 taun, baru nak buat stadium kat klantan.. dah tu, nak wat stadium yg penuh ngan surau.. nape?? stadium skarang ni tak bleh wat surau ker..? yg ada surau kecik sebijik tu jer.. watper blanja banyak2 nak wat stadium baru.., wat surau banyak2 kat stadium lama kan lagi jimat.. hahaha.. temberang politik lagi.. almaklum.. dah nyanyuk.. lps undi, lupa la..

Anonymous,  May 24, 2011 at 1:21 PM  

yelah tu. org lain semuanya salah. kerajaan yg memerintah dah lebih 50tahun, rakyat masih melarat & akan terus melarat apa citer. menilai kesalahan org memang senang, tapi cuba2lah utk menilai kesalahan sendiri.

hubungan dengan Allah, hubungan dengan Manusia, dua2 kena jaga.

Anonymous,  May 25, 2011 at 11:48 AM  

ialah itu! NIK AZIZ dah nyanyok masih dok beri ilmu kepada rakyat yang nyanyok supaya dengan ilmu itu dapat mengenal dan menunaikan perentah ALLAHSWT sebagai bekalan untok hari yang tiada penghujung,sedangkan TG MAHTHIR masih waras dan menggunakan kewarasan untok mengajak rakyat menjadi pengikut thaogh.

Anonymous,  May 25, 2011 at 11:48 AM  

ialah itu! NIK AZIZ dah nyanyok masih dok beri ilmu kepada rakyat yang nyanyok supaya dengan ilmu itu dapat mengenal dan menunaikan perentah ALLAHSWT sebagai bekalan untok hari yang tiada penghujung,sedangkan TG MAHTHIR masih waras dan menggunakan kewarasan untok mengajak rakyat menjadi pengikut thaogh.

Anonymous,  May 25, 2011 at 11:48 AM  

ialah tu! NIK AZIZ dah nyanyok masih dok beri ilmu kepada rakyat yang nyanyok supaya dengan ilmu itu dapat mengenal dan menunaikan perentah ALLAHSWT sebagai bekalan untok hari yang tiada penghujung,sedangkan TG MAHTHIR masih waras dan menggunakan kewarasan untok mengajak rakyat menjadi pengikut thaogh.

Anonymous,  May 25, 2011 at 11:49 AM  

ialah tu! NIK AZIZ dah nyanyok masih dok beri ilmu kepada rakyat yang nyanyok supaya dengan ilmu itu dapat mengenal dan menunaikan perentah ALLAHSWT sebagai bekalan untok hari yang tiada penghujung,sedangkan TG MAHTHIR masih waras dan menggunakan kewarasan untok mengajak rakyat menjadi pengikut thaogh.

Anonymous,  May 25, 2011 at 11:49 AM  

ialah tu! NIK AZIZ dah nyanyok masih dok beri ilmu kepada rakyat yang nyanyok supaya dengan ilmu itu dapat mengenal dan menunaikan perentah ALLAHSWT sebagai bekalan untok hari yang tiada penghujung,sedangkan TG MAHTHIR masih waras dan menggunakan kewarasan untok mengajak rakyat menjadi pengikut thaogh.

Blog list