Rakan WARTAMAYA

Saturday, May 21, 2011

20% jer?


80 peratus tidak percaya Anwar di dalam video tersebut

ISU video seks yang ingin dikaitkan dengan DS Anwar Ibrahim nampaknya sudah tidak sehangat dulu. Ini adalah kerana rakyat telah mencampakkan segala najis fitnah itu ke muka sekutu Apco yang digelar oleh DS Anwar sebagai `Pandi Kutti'.

Saya telah mengadakan undian (Poll) kepada pengunjung blog saya semenjak isu ini meletus. Undian tersebut telah mendapat sambutan hangat sehingga hari ini 21 Mei 2001, seramai 6,664 pengunjung telah membuat pilihan mereka.[ lagi ]

----------------------------
Perlu perkuat taburan video lucah di masjid ... wakakak !!!
Hantar ke rumah rumah ...
Masukkan dalam kapalterbang .. .wakakak !!!
Hantar juga ke ladang lembu dan kambing ...
Ke tempat bela ikan keli .. dan lain lain tempat lagi ... .
Wakakak !!! ....
Free pun orang tak caya ... wakakak !!!

Share/Bookmark

10 comments:

Putra IJ80 May 21, 2011 at 6:09 PM  

Mereka telah mencapai metelamat nya.

Video itu cuma utk PRN Sarawak.,dan melindungi kenaikan Minyak serta Gula.

Kini rakyat sudah tidak berminat lagi bercerita tentang nya.

Sedikit sedikit kita akan lupa.

Kerana Kita tak pernah belajar, w.pun di patuk berpuluh kali di lubang yg.sama.

putri tanjung,  May 22, 2011 at 1:14 AM  

benda tak betoi nie......
tok sah dok kisaq mcm mana laa....
kalu pemuhong tu.....pemuhong jugak...
lepaih tu dok banci suruh orang percaya.........
sapa nak pecaya?????.....
pemuhong.........

kah kah kah

Anonymous,  May 22, 2011 at 2:55 PM  

memanglah... letak kat blog korang... lagipun apa nak diherankan, kalau betui dia buat dia yang dapat siok... kalau dia tak buat apa nak kesah... Ini semua persepsi orang, terpulanglah pada individu untuk percaya atau tidak.... tanya aku?? rahsia.....

Anonymous,  May 23, 2011 at 7:15 AM  

tak betui!! kalu tak betui, p la bersumpah laknat.. watpa nak takut.. siap antaq sham ketot lagi p wat kacau.. haha.. masa main ada teluq.. nak bsumpah takda teluq ka.. hahaha.. amik teluq wat goreng mata ghebau la..

Anonymous,  May 23, 2011 at 7:27 AM  

3 komen je yg lepas.. sah2 ni je yg tak pecaya.. yang lain sume pecaya tapi lu tak lepas.. 3 yag lepas ni pun lu jg la yg komen.. ID je tak sama.. hahaha..
org lain wat kajian, lebih 90% pecaya yg tu setan anuar al haram and jadahi.., ko wat kajian 20% jer yg pecaya..? sungguh otak lu pancit ni.. manyak main bontot kot..

Anonymous,  May 23, 2011 at 7:31 AM  

bengiong la lu ni.. dah dia baru klua bilik air, dia cukur la.. lagipun, kalu lu rasa video ni bleh wat edit muka cam photo lain, lu wat la video najib ngan altantuya mcm yg lu dok fitnah tu.. hahaha.. lu ni a.. takdak ilmu bab videografi, nak main sebat blasah ja.. kalu barua lu kata itu dubbing, lu pun katu tu dubbing a.. apa punya bontot la otak lu ni.. macam al juburi lu jg..

Anonymous,  May 23, 2011 at 3:34 PM  

aku jawab,
kalau ikt kepala otak memang percaya tapi iman kata tak boleh percaya.
iman tu menatang apa?
iman tu nurhidayah yang terpancar dalam hati diterjemahkan oleh perbuatan dan perkataan bagi orang mempunyai ilmu.
ilmu tu menatang apa?
ilmu tu sebagai mana sabda rasullahsaw "aku tinggalkan kepada kamu dua perkara barang siapa berpegang kepada keduanya tidak akan sesat selamanya iatulah quran dan sunah ku".
kat sapa kita boleh pi belajar ilmu ini?
orang yang boleh mengajar ilmu ini ialah ulama,
sabda rasullahsaw "ulama pewaris nabi2"
apa dia kepala otak?
kepala otak yang tidak mengikut iman seperti tersebut diatas.

Anonymous,  May 25, 2011 at 6:07 PM  

kalu video tu betul.. maknanya iman lu salah ka.. apa la lu beb..
itu sume skirp si juburi ni lah..
sbagai contoh.. ko depan anak2 mesti garang semacam.. tegas.. marah anak2 wat silap.. tapi kalu lu depan mak bapak lu, takan lu nak garang semacam.. takan lu nak tengking2 diaorang.. itu sume skrip!! tapi skrip lu dalm kontek yang kecik..
si juburi ni punya skrip lagi besar.. depan rakyat dia ada skrip.. belakang rakyat, lain pula skrip dia.. kat malaysia, skripnya lain.., kat thailand dia buat skrip lain..

kalu iman lu bagus.. napa lu sokong bila dia tak nak besumpah macam org lain.. sedangkan itu saja jalan penyelesaian yg paling mudah yg ada.. nape.. dia tak caya dah ke kat tuhan.. dan kenapa bila org nak bersumpah, dia suruh syam ketot tu wat kacau..

dan kalu tak betul, napa tak saman malu.. umi hafilda terang2 menjatuhkan kemaluan aljuburi.., kalu tak betul, bawak ke mahkamah la..

bukannya dia tak caya keadilan.., sedangkan hakim dalm perbicaraan kes liwatnya dgn syaiful, banyak yg hakim sebelahi aljuburi..
tapi kebenaran tetap akan teserlah.. bangkai gajah takn dapat ditutp dgn kain..

Anonymous,  May 25, 2011 at 6:20 PM  

p la belajaq software programing kat ustaz!! p la blajaq ilmu multimedia kat ustaz... hahaha.. tak dinafikan.. ustaz salah satu tempat kita belajar ilmu.. tapi ilmu agama.. bukan yg lain.. dia pakar dalam ilmu agama, tapi bukan dalm ilmu2 yg bukan bidang dia.. jadi, ilmu ni bukan boleh dapat dari ulamak ja.. malah, banyak lagi sumber.. jadi, biarlah sumber tu betul agar ilmu kita tak sesat..

bila sesuatu perkara dah berlaku, selidik lah dulu.. jgn terus label haram.. benda tak mustahil.. jadi, ia mampu berlaku.. mampu menjadi benar..

guna segala ilmu yang ada.. buat bandingan..
kalu yang betul lagi banyak dari yang salah.. berkata ianya benar.. itu yg Alquran maksudkan.. buakn tafsir sebijik2.. tanpa ambil tahu isi tersirat alquran..

Anonymous,  May 26, 2011 at 8:39 AM  

haha....ramainya pakar multimedia,haha....

1- era fazira pernh di solek jadi org tua, dalam cite pe enth,lupa da..n ramai pelakon2 boleh je di solek untuk sesuatu watak....., pe lu nk ckp???..

2- janggut boleh je di cukur..masuk bilik air n cukur..rambut yg nipis di sebelh tepi boleh ke jadi tebal dalam masa 1, 2 hari....

3- yang suh bersumpah tue,..pe la bangan sangat..aku nk tanya, dlm islam nie ada ke suh bersumpah..nak p ikut perangai jahil buat pe benda....lps tue, dr mana en. barua dapat, yg berani sumpah tue bleh dikira dia tak bersalah.

4- kalu nuar bersumpah, adakah kes ini selesai atau ada lagi bnda baru yg akan timbul????...atau barua2 umno akn bg maklum bls lain plak????....org pk pnjang, bukn pk singkat la gong..

5- untuk yg bertanya soal iman kat ats tue...yg nk tunjuk diri jahil nak mampus tue??..lau org menilai berdasarkan iman....dia akan bercakap " selagi benda ini masih belum terbukti, kita tidak akan menyebelh mana2 pihak..tidak mustahil benda ini betul2 berlaku, tapi selagi belum terbukti...kita tidak boleh mempercayai mana2...n simpati diberikan pada yg di tuduh selagi belum terbukti"....

** video bukan sumber boleh d jadikn bukti la barua

-- kedudukn video, lau org nak sorok video, ada ke angle tue yg di pilih..

-- hitam putih katanya guna video bertknologi tinggi..night vision la kn..tp cahaya nmpk cm sikit di halakan ke katil....


kalu ada walau 0.001% peratus kemuskilan pada video tue..kita kena ambik kira, sbb ini bermain dengn maruah orang..bukan main tengok kasar2.. n nmpk seiras terus tuduh..sabar lu bro, bia siasat dulu n tunggu keputusan dia....tp, lau da memng pencacai..pencacai la gak...

Blog list