Rakan WARTAMAYA

Friday, April 29, 2011

Takut kena panah petir?


Eskay buat sumpah laknat dengan pakaian kalis peluru

-------------------------
Wakakaka !!! .... Bangang !

Share/Bookmark

6 comments:

Anonymous,  April 29, 2011 at 5:29 PM  

Brader, sekurang-kurangnya dia ada telur nak bersumpah. Yang tak berani sumpah tu ada telor tak? Kalau dalam video nampak macam takde telor je....

Anonymous,  April 29, 2011 at 6:33 PM  

Awat takut???? patutnya depa yang talut pasai depa yang buat sumpah......

Cik Kiah April 29, 2011 at 7:14 PM  

pe motif pakai baju tu..?.??

Anonymous,  April 29, 2011 at 7:25 PM  

Anon 2011 5:29 PM,
Bukan soal ada telur atau tidak .. ini soal paham agama atau tidak. Kalau bersumpah boleh ubah tuduhan, ramai yang perompak bersumpah laknat. Kah kah kah

Anonymous,  April 29, 2011 at 7:40 PM  

dah meluat nk tengok tv. baca sini pun...eeiiiii gila

Blog list