Rakan WARTAMAYA

Friday, April 29, 2011

Sumpah Lakhnat: Umno takut hilang undi ... wakakak !!!


Sumpah Laknat Tiada Kaitan Dengan Umno

KUALA LUMPUR: Datuk Seri Najib Tun Razak menyifatkan tindakan ahli perniagaan, Datuk Shazryl Eskay Abdullah bersumpah laknat bahawa pelaku dalam video seks adalah Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai tindakan peribadi yang tiada kena mengena dengan Umno dan kerajaan.[ lagi ]

--------------------------
Wakakak ... !!!
takut .. ? .... wakakak !!!

Share/Bookmark

2 comments:

Anonymous,  April 29, 2011 at 9:36 PM  

dalam ajaran Islam ada ke sumpah seumpama itu? seperti diketahui umum dalam kes suami isteri sahaja. Tapi puak umngok ni jadi kan sumpahnya itu untuk menegak benang basahnya, dengan harapan masyarakat boleh percaya, barangkali ajaran dalam mazhab umno ada dinyatakan. Itulah kalau dah jahil dan tak mahu berpegang kepada ajaran quran dan hadith jadilah sesat sebagaimana yang berlaku dihari ini.

Bagi masyarakat Islam yang berpegang dengan pegangan ahlul sunnah wal jamaah dan mengikut syariat Nabi Muhammad saw jangan terpengaruh dengan dakyah shazryl ini, jangan sekali-kali terperangkap dengan lakonannya.

Kechuali beliau dapat mendatangkan 4 orang saksi yang adil (saksi fasik macam rahim tamby chik tak boleh pakai).

mangchikla April 29, 2011 at 10:13 PM  

Setuju! dan polis yg jadi tukang tutup buka pintu masjid, bagi pakai bp vest pon takde kene mengene gnan sesapa. Lain kali ke Nuau nak buat pc bleh pinjam bp vest, foc.

Blog list