Rakan WARTAMAYA

Friday, April 15, 2011

Ramalan: Taib akan kekal



Kekal bersama isteri .. wakakak !!!

Share/Bookmark

8 comments:

LibangLibu April 15, 2011 at 11:45 AM  

Cilake. Haramjadah,

KAH KAH KAH!KAH KAH KAH!

otaklunyai April 15, 2011 at 11:58 AM  

Kekal dalam neraka jahanam ... kalau tak bertaubat... Insyaallah...

Anonymous,  April 15, 2011 at 1:34 PM  

berjaya jugak ko tipu aku ek..aku bukannya suka kalau taib kekal cuma nak tahu ko bagi alasan apa dia boleh kekal..hampeh

Anonymous,  April 15, 2011 at 1:46 PM  

Suspen .. kah kah kah

tongkat ali,  April 15, 2011 at 2:17 PM  

kekal dan tegang :)

Anonymous,  April 15, 2011 at 3:00 PM  

belum tentu lagi kekal dgn istyeri baru jika kalah PRU ...

Anak miri,  April 16, 2011 at 7:12 AM  

Korang tak de fakta jangan buang masa cite macam ni. Aku s0kokg mat taib kekal lagi biar dia kaya lagi kaya baru rakyat miskin. aku suka tengok rakyat miskin baru dia bergantung dgn BN. BN boleh terus berkuasa . Ape macam ok kan..orang miskin suka pape asal begaye...pi tengok kat srawak tu

DanSan April 16, 2011 at 10:20 AM  

Taib Kekal Muda dan mantop.. umur 72 mcm 27..

Blog list