Rakan WARTAMAYA

Saturday, April 16, 2011

Berani nya pegawai ni?

'Pemberi Maklumat' RPK Digantung Tugas
[...]Azizan membalas dakwaan Raja Petra bahawa beliau telah menandatangani akaun bersumpah pada Jun 2008, mengaitkan Rosmah dalam kes pembunuhan itu berdasarkan maklumat yang diberikan oleh Azmi.

Katanya, pegawai berkenaan membuat pilihan peribadi apabila terbabit dengan seorang pemimpin pembangkang dan perkara itu tidak ada kaitan dengan pasukan tentera.

Azizan berkata, Azmi bukan lagi orang kedua dalam Cawangan Khas ATM pada 14 Januari 2008 selepas ditukarkan ke MTD, kira-kira enam bulan sebelum dikatakan membekalkan maklumat dipercayai palsu kepada Raja Petra.

"Juga, Kol Azmi bertindak atas kapasiti peribadi (apabila membekalkan maklumat kepada Raja Petra).

"Ia tidak ada kaitan dengan ATM," katanya.[ lagi ]

-------------------------------
Berani kerana benar?
Wakakak !!!

Share/Bookmark

2 comments:

mangchikla April 16, 2011 at 1:23 PM  

Aiii Dah lamer pun lom habis siasatan? Lom habis lagi dah tahu palsu? Baik rcgn 999 atau 360, dalam sejam sumer siasatan selesai ..akakakak

Unknown April 16, 2011 at 3:42 PM  

wak...semua org belasah RPK pasal TV3 temphari. awat baru skrg atm mau siasat? dlm website m2day dah berzaman RPK dok sebut nama org itu rg ini tp poolis buat bosoh je. awat baru skrg media haprak sama amno baru mau ambik tau? dulu depa juga menyalak RPK ni penipu. skrg depa percaya pulak kata2 RPK. bingaiiii

Blog list