Rakan WARTAMAYA

Sunday, April 10, 2011

Bagaimana Fitnah liwat 2 terkantoi ...

Penerangan tentang KANTOI nya liwat-2 bermula pada minit 8.33 video di bawah




Share/Bookmark

5 comments:

Anonymous,  April 10, 2011 at 9:15 PM  

lawa pulak tuk jib pakai serban yer...he..he..

Anonymous,  April 10, 2011 at 9:47 PM  

Assalamualaikum.. ada tk sambungan video2 spti ini? sya sukar utk dptknnya. mohon bantuan. agar dpt sama2 bfikir dn mnyampai.

Anonymous,  April 10, 2011 at 10:03 PM  

Kesian tengok "Anu Dalam Bontot" terpaksa mengelak soalan wartawan.

Dah terjerat dgn soalan pastu nak kaitkan media dgn UMNO plak dah.

Tu la... lain kali jgn masuk jerat. Jerat tak pernah lupakan pelandok.

Kan dh terpaksa poosing sana sini.

Tunjuk aje jam tu kalau ada... habis cerita. Kalau org tak minta pun tunjuk jer jam tu.

Salah ke kalau dia tunjuk jam tu? Kan dia dh kata dlm PC jam tu ada dlm simpanan.

Walaupun jam tu tak releven ke... atau wartawan takde hak nak tanya ke... tunjuk jer jam tu (kalau ada ler... hehehe)

Langgar hukum Allah ke kalau tunjuk jam tu???

tak payah nak poosingh lagi...

berjuta-juta rakyat Malaysia tgh dok perati gelagat "Anu Dalam Bontot" cuba mengelak... hehehe

Lan EkEle April 11, 2011 at 10:34 AM  

A'kum bos!!
Ni nak minta perbetulkan link blog saya blog ek-ele ke www.ekele.net/ Co.cc kena blok.
Kesulitan amat dikesali.
terima kasih bebanyak....

Anonymous,  April 11, 2011 at 3:57 PM  

Sudah2 lah tu.. Mufti kata Islam minta 4 saksi yang tidak fasik. Dato T dah 3 campur ko yang ckp (Anu Dlm Bontot) tu 1 dah ada 4. Apa lagi? Pergilah Mahkamah Syariah.. Ko orang kan Alim2 belaka boleh jadi saksi.. Yang duk sibuk pada jam tu bukan dia boleh cakap pun.. Kalau ko takde jam aku boleh belikan satu. Mau ke?

Blog list