Rakan WARTAMAYA

Thursday, April 7, 2011

Allahyarham merupakan pegawai yang "paling bersih"


Namun, beliau menjelaskan bahawa Allahyarham merupakan pegawai yang "paling bersih" dan paling disukai di kalangan kakitangan beliau di pejabat JKDM Selangor itu.


Katanya, kakitangan berkenaan mengetahui siapakah yang sebenarnya menerima rasuah dan Allahyarham setentunya tidak berbuat demikian.[ lagi ]
--------------------
Bersih atau tak bersih satu hal ..
Tapi ini kah penamatnya?
Kalau sekali .. manusia bangang buat tak tau ..
Sekarang yang kedua .. amacam?
AHhh .. ada yang akan kata .. "Biaq pi .. bukan laki aku .. bukan anak aku ... bukan bapak aku ... Bukan sedara aku dan bukan kawan aku .."
Sebab apa? .... Sebab manusia berfikiran seperti itu adalah manusia bangang !
Manusia yang pentingkan diri sendiri ..

Share/Bookmark

0 comments:

Blog list